黃國英所講嘅穿透力,倍升幫你找了港股。呢啲股比友邦1299,騰訊700,領展823,美團3690,阿里巴巴9988,百度9888更具穿透力?

倍升企劃
Apr 24, 2023

--

港股穿透力excel https://shorturl.at/hlAOS 加入PATREON 可有即市Q and A,倍升股通知,機械人快速建議及觀察名單。 patreon: https://www.patreon.com/doubleupassets discord: https://discord.gg/t45pmgsqbx

歡迎大家返到嚟會星期玩呢個頻道啦,咁打嘅畀叻啦!乖同埋就係話中大呢?咁都可以呢係咁嘅球祭

啦,或者係再貼都可以係咁呀!之前都講過啦!所有功能呢多係喺番床嘅咁大家可以喺希床

度呢?登記咗之後呢?就再將個啲床連接之後呢就有。之前講過啲機械人嘅功能啦!咁今我都

唔想花太多時間去講功能上嘢啦,因為大家之前跟開嘅都見過喎,咁所以呢就直接呢就番嚟呢?

想講今日講股嗰個即係呢?一講A股呢邊啲係有穿透力嘅呢?咁上個禮拜呢?就講過

美股啦!咁依家就講下啲港股啦!咁不如講呢?你計呢?究竟喺港股入面呢?有幾多個百分比

呢?係叫做高過佢當年嘅平均價呢?咁你發現呢?其實呢好多公司嘅都係不相

伯仲你呢?咁你會發現呢同美股呢?真係有啲分別嘅咁一夜間都會你會見到嘅,即係你

可能最低係到三十幾啦!咁大嘅最貴都呢?唔會出現咗啲七十個嘅狀態嘅咁你其實呢?

你唔需要話睇任何嘅股票啦,即係睇返就咁盈富基金呢?你都會大概呢知道嗰個狀態

即係其實呢?你計過番呢?十幾年嚟呢?佢係點解佢可能環渤海之後呢都係繼續係

叫做可以做到五十倍,喺嗰個當年嘅樓上呢?咁依個呢就係牽涉到呢?佢有可能呢係年頭好高,跟着

呢?就好似呢啲15年啦!100年啦,甚至乎呢?其實呢?其中一個由頭呢1年呢到23年都好呢?

咁你會變咗呢?有一半時間呢?即係佢,如果唔係跌得太誇張,喺喺即係大部分時間係低位嘅話呢?咁

就變咗呢?其實佢都會超過或者係近乎一半嘅時間呢?都係喺返當年嘅一半以上啦,咁所謂呢變咗呢?

呢度出現咗嗰個漏洞啊,所以呢就多咗呢?計埋呢就係3年啦!5年啦!同埋10年嘅

回報率即係年回報率啦!咁大家呢都可以呢?係喺返披幢到呢?單撈返嘅時候啦,咁叫你彭生佢升

研究所嗰有嘅話呢?咁你都可以喺下面條拎呢?可以入返去披幢到睇返啦,但

咁我真係講嗰啲呢都係純粹我睇完之後呢就係自己嘅演繹嚟就係咁大家可以呢?睇完依個表之後呢?就

係用自己嘅個方法呢去研究嘅咁我而家都一路講有嘅返嗰個條件啦,所以發現呢其實呢有

啲即係例如啦!我哋假設啦,簡單個個。篩選啦咁

呀,例如呢嚟個連動遞減咁樣呢?你會發現呢?五號係好高嘅,甚至乎呢?一頭先係喺

一啦,呢啲呢都係叫做高個平均減,但唔好呢?你又知道啦,其實都咁多年嚟呢都無乜,特別係好過去

咁如果呢?好似頭先咁呢?如果用番上用10年回報率呢?依個

計算啦!即你要發言齋睇一樣嘢都係有啲買位嘅啫,係你10年回報率呢?

依我看708呢?如果大家一睇呢?就知道係咩呢?喺搞

恒大汽車咁其實呢就係如果呢?你唔睇而1年打後呢?咁佢的確呢?係勁到爆炸嘅咁佢嘅呢?嗰個

呢?其實呢螢光王嗰啲呢?究竟係做咗乜嘢呢?其實螢光王嗰啲呢?其實係順水,我見到呢就係大致上

應該大家都熟悉嘅叫做有1823打錯即係我初頭以為係823啫,咁我成日打返。

呢個係例,依個搞咁叻,就會係依啲啦,就係比較大家熟悉嘅叫做藍籌啦!即係例如中移動啦!

騰訊啦!滙豐啦呢啲啦,咁我就開咗喺度嘅咁變做呢?就可以做佢攞嚟,當係

一個比較啦!因為9419,我估大家都覺得佢係一個都係穩陣

啲啦咁而咁佢就唔係話叫造車向上借貸嘅咁其實呢?823你都係呢?屬於叫做呢?本身係

應該叫做車向上嗰種狀態架,即係好似美股嗰種上升咁,但係依幾年呢都唔掂呀!咁其實呢?我覺得

呢都係唯一呢?最最合理呢都叫做呢係呀!咁你見到

呢都係叫做呢?係無論係5年啦!3年啦,或者為呢啲誤導呢?其實係我睇下冇計再添。

聽到我都係嗯嗯嗯,凍結個視窗因為實在太奇怪。咁呀變咗呢?就正如頭先所講呢就係得番呢?叫做

比較正常呢?你睇返呢?就算700呢?其實呢2年呢嗰年回報率呢都係到跌嘅。咁比亞迪呢?你見

佢等反轉呢?即係就係呢喺?呢

個狀態呢?佢就係近呢幾年呢?先係升得唔夾嘅嘢咁所以呢?依幾年呢就係有依個正回報率啦,特別係

近呢?3年去到七成幾呢?咁所以呢?如果呢?你再。佢係叫做我大於零嘅

話呢?即係講你要連回報呢?全部都大於零嘅話,你就開始有得返越來越少。

那麼利用返嚟做對比啦!呃一個呢就係四十九啦五十啦五十啦!咁呢?依度呢就係全部都係正正回報嚟

嘅咁呀!如果呢,你當呢個回報率係大於0.03呢?

跟着呢?依個呢都係選擇呢大於零啦!係因為呢?你咁樣呢?先會做到呢?嗰個效果就係佢

起碼呢個圖呢都叫做呢?係車向上搖咁呀!如果唔係呢?會春日知好似叫做恒大汽車咁樣呢個係美仙,

係狂插咁樣呢?咁又變咗呢?就做唔到嗰種叫做穿透力嘅呢?咁你發現呢?如果你給完之後呢?你發現

頭幾隻呢?係你未必係好熟悉嘅,即係除非你玩開呢?細價股嘅嘢咁大呢?其實呢?你買番上嚟呢?就

真係呢?圖係係靚嘅咁大呢?就依啲。即係見到1908係咁樣嘅,即係1908係咩

呢?就係見法國仔啦!咁我估應該都除非你玩財技,估喺15年之前咁樣

賣花架即係咁,如果唔係呢,都應該好難買得仲儀隻計咁仲有另另一隻呢?就係我喺平時都我講嘅就係

死乞兒啦,咁呢啲呢?都係你睇15年睇唔到呀!因為佢一啲都係暴跌得好誇張再上嚟咁如果你睇返

呢幾年嘅圖呢?咁佢的確呢係可以做到呢?一個緩緩向上嘅狀態啦!咁大呢都唔係太

太符合嗰個叫做穿透力嗰個效果。咁1196真係其實呢?佢都幾呀!點解你話啲數字上咁理想都係咁

好似所以都怪怪哋嘅呢?因為佢其實呢真係好。即係港股呢?真係零三取巧呢?佢就係因為呢?佢係

暴升暴跌嚟咁,所以呢?佢暴升得嚟呢?升得太勁嘅時候呢?佢導致呢嗰個年回報率好高,跟住同一日

呢?佢單日抄九成之後呢嗰個變咗呢?就會以發現呢?廖哲宏嚟講呢可能都係得個桔之後

呢?佢一個嗰個叫做喺依個高過10年平均值嗰個狀態呢都非常之好啦!咁但係呢?

連回報率都高好啦,咁因為佢淨係單獨1年呢?咁樣插髮架咋嘛咁所以就變咗有一個咁樣嘅狀態咁大。

其實1908同1196呢已經算係咁架喇,即係呢?兩隻呢已經算係起碼到到依家黎講呢?相對於

十年前嚟講呢,佢都係仲有一個回報啦,起碼即係三成幾呢?其實真係好難。咁你話呢?其實呢開始

呢?如果你話聽咗啲股怪怪嘅股之後呢?你話喺香港值得邊啲係留意呢?因為我覺得呢啲你話

呢?你而家買貨呢開始就係正常啲架呢?在2020啦!即係2331啦!六600啦跟着呢就

係叫做半導體啦,因為九把刀係半導體呢?跟着呢?一就話係669呢本身都係好嘢嚟

咁,但因為寫完嘅報告之後呢插咗嚟啦,咁就剩啲金山啦!咁梗係海麗先。

咁。例如頭先2331同埋268咁樣呢?

咁呢?跟着呢就係呢啲100肥應該就開始呢?冇人質嚟架嘛!走而一呢都算係正常嘅架嘛!921呢

係咩嚟架呢?就係做電器嗰個啫?海龍咪海龍吖先?

海信家電呀!海信家電啦跟住其實呢?依啲呢喺狗狗零呢?依排有時都異動股都

見到嘅咁你狗狗令牠嗰個佢,好似應該地產股嚟架。

你見到呢?佢21年呢?嗱佢啲仔叫做講古式嘅古怪,即係你你喺一佢10年嚟講呢?你又覺得佢唔係

太差啦!即係照計你買番佢一幅圖呢?你喺狗狗零吖嘛!咁你見到呢?

佢能10年回報率唔差跟住呢?一就係3年回報率呢?直頭有一倍。咁係正常啦,3年也跑。

咁變咗呢?呢啲都係呢係普通你用數字統計呢?就會唔用圖像去睇呢?咁就會

係走漏咗嘢咁如果你計過我估1198呢又係一啲呢王朝

加句啦!咁你當10年前大概13年呢?就係呢啲位咁你都係呢啲狀態啦!咁佢的確呢?如果你計

嘅時候多人講啲嘢咁大,依家就無乜人講咁呢?跟着呢?就拿得1299人啊嗰啲呢?其實呢都係非常

之大型咁,如果你除咗就呢?你發現呢?連騰訊啦嗰啲呢?領匯呀,同埋就係中移動呢都會唔見晒咁。

所以你發現呢?香港係幾難呢搵到一啲穿透力嘅公司咁你話咁如果係都要搵一啲嚟,當係真係有穿透力

嘅公司既話呢?咁樣你會發現呢?就係投嗰幾間呢?其實都係消費股嚟嘅。即係2020啦!

移動嘅快,其實消費股呢隻都係消費股嚟嘅金源網頁呀!其實都佢近排都幾勁啊!677。

左邊隻移動喇,就係頭先想講呢就係但依個呢?168就係都係運動股啦!咁仲有呢?

其實就係有睇番先。不想講嘅,而就係

係青島呀!青島啤酒呀!咁你變咗呢?二九一直投起上高啲欠嘅記得

呢?就係蒙牛雅牛奶搞嘅咁,所以發現呢就係消費股嗰個消費股嘅

嗰個穿透力,你呢就係會高啲咁其實呢?你會發現呢?喺香港係咁樣啦!咁就算呢喺內地呢都

係咁樣嘅咁,如果你睇返呢大香港因為呢就真係比較小啲依種公司就係咩呢?就係吓白酒類

就係呢?你打返60019呢?茅台怎樣呢?咁其實呢

茅台呢?如果你用花10年計呢?你會覺得佢都始終似一隻美股多啲咁,所以呢?

就如果你話喺香港黎講呢?鳥搵消費類嘅話呢?咁我覺得呢就有機會呢?

即係話邊有穿透力呢?其實就係有機會呢?係消費股啦,同埋就係似乎呢?近年呢就係半導體股嘅

咁,所以呢?你係可以呢?如果你話穿透力呢?如果唔計嘅話呢?就係

就係呢啲咁嘅半導體啦,同埋就係消費股咁,但如果你係唔想買死一隻話呢?咁我都係講

我無數次呢?就係我都係覺得呢?你消費股呢?可能買返206啦咁樣即係中國消費啦!咁其實佢都

包括晒安踏呀!茅台呀!跟住架百勝呀!咁連比亞迪都係又喺入面嘅

咁佢可能買嘅地方就有啲酒店股啦!真係有啲澳門嗰啲酒店股入面咁呀,包括銀娛家陣

啲呢?咁農夫山泉都喺入入面咁你會諒解可能會覺得呢?喺到網上覺得迷惑呢度睇上去樓咁樣,或者係

係喺呢度呢?就由HK$90碌到落去HK$50咁,但係因為呢?佢一個存活嘅時間呢?係喺

HK$2,500呢就碌到落嚟呢?而家千七一樣呢,甚至乎去到最低千兆蚊咁,所以呢就會變咗呢?

其實就係出咗一段出嚟嘅咁就放咗落去呢?依家呢個

如果睇見附圖呢就變咗呢,好似唔係好多年架嘛!咁其實呢喺香港同埋美國呢一個係消費股比較正面,

即係消費股比較穩陣,同埋有升幅啦,勁啲就一定不及嗰啲半導體股啦咁,所以有人睇番半導體呢都係

三呢就一呢?依家就係就係中國半導體啦!咁你見到其實啱啱諗其實呢?佢已經升上嚟呢,都唔會再

一半嘅嚟,已經咁啱啱嗰個加呢,都升咗成四個咁,所以大家都可以留意返啲半導體呢啲啦!咁當然我

哋有衝勁啲嘅對你可以搵隻狗把一啊,或者係一300唔咁呀!作為係它會唔會真係可以

單憑個股去轉頭啦!咁就算我喺美股,我都唔夠膽講賣出一隻嘅。即係好難講,即係你10年前

冇睇好覺得冇事,咁而家都腦細嘢呢嘛,咁你好難講話馬英偉達嗰啲遲早無事咁樣嘅咁英偉達都係高

偏易,所以佢哋而家有啲咩意欲呢?諗番落嚟都係非常之合理咁,所以我就唔會去特別去一隻啦,咁就

仲有就係另一個就係雲端啦!雲端就係3888啦!同埋你見到呢度有二600啦!咁

就香港嘅雲其實都唔係太多咁啲古怪雲啦有呢咁呢?航運股其實呢都係傲氣嘅,但我

就無特別,你因為佢其實都係依幾年呢?係特別勁架啫,咁而家其實你話近排航運股

呢?我都覺得得返一隻算係落後啲嘅,就係咁其實其他啲呢都已經捱上去嘅啫。初頭1138都仲可以

咁,但係其實呢隻都都行得唔少咁大就近,而幾年冇咁咁架架啫,咁所以呢?我都覺得。航運股可能

當日得返一隻咁其他都已經呢?即其實又唔係話唔升嘅啫嚟三六呢啲呢?你見其實佢都已經抽晒

上去呢啲十個月,同埋二十個月嘅平均線咁,所以就算3到6

呢都係唔炒咁大,就你會覺得自己好似長咗咁樣囉!咁多買航運股嘅而鐵塔呢係香港咁,所以呢?

就你寧願得返即係半導體啦!三個九一啦!就雲端頭先講個廈門唔驚一講呢就係二八而六個啫。咁呀

所以你會見到呢?淨係冧咗嗰一段囉!你見唔到佢升幅果斷囉!咁所以如果你預計佢係

好似即叫做好期要六八到時同300800呢,都可能富途都波動大,咁係都叫做

呢?起碼唔好淨係抽咗一段啦!即係可能再耐啲嘅時候,可能佢會出番之前一段嘅狀態嘅時候就

會導致200而六呢?嗰個穿透力都會唔查。咁當然仲有207就係硬

啦,即係一類啦!咁依個就之前都有提過喇。咁200而六呢就係

係佢想講呢?就算。美股嗰個啲雲呢個已入咗都係唔差嘅,即係係依幾年冧咗啲咁大,應該將來呢都係

佢哋都係有需要嘅咁,所以我覺得喺雲端同埋半導體同埋就係消費股,你有多覺得穿透力係會比較強啲

呢?咁啊,你自己就唔夠膽買單邊一隻呢?咁咪自己決定啦!咁其實呢?如果你話消費股呢隻運動股

呢?我覺得追落後呢?得番1361記者咁。因為消費股運動股呢?其實以前係有其他嘅哈哈,嗰啲呢

都已經私有化咗啦咁所以就無咗啦,咁而1368呢都唔算係冇升過呢?咁所以呢就

變咗得番1361呢係可以叫做他會唔會追番幾年嘅升幅啦,即係你見到

即係見到2020嗰個市盈率呢?睇下佢哋城裡幾多線咁而家卅五啦!咁你大呢?你見到

咁,所以大家都可以留意花呢啲啦!咁就當然我更偏好嘅去返呢啲快啲啦,即係你見香港嗰啲

港股嘅玩法係咁即係好似708嗰已經突然間,即係都唔係話特別例子嚟嘅香港都

太多呢啲咁嘅訂單插落嚟跟著停牌咁,所以就比較少去。如果你真係想玩一個叫穿透力搶揸嘅話呢?咁

就唔好。即係自己個人就覺得就唔好去掂特別個別一隻啦!就算你而家見到氣勢如虹嘅中芯國際又好

見到百度又好都好呢?咁就都唔好淨係買一隻囉!咁我暫時講咗咁多先啦,真係香港嘅選擇呢?其實就

比較少啲啫,以前嘅主觀比較少啲嘢咁,所以就大家可以冇呢個表現唔就下嘅睇吓你追求高回報吖,定

係追求穩定,一定可以喺到搵番嘅咁圖呢?我都會喺下面擺花街咁大家可以自己去翻。披唇從我圖拎到

單刀返啦,咁我哋就加入再見拜拜。

--

--

倍升企劃
0 Followers

尋找倍升虛幣,股票及其他投資