کارنامه ای پی تی ept — سامانه ای پی تی — آزمون EPT — 09387708025 مشاوره

Drabasaltian
10 min readJul 30, 2023

--

کارنامه ای پی تی ept — سامانه ای پی تی — آزمون EPT — 09387708025 مشاوره

بعد از درخواست و کامنت تعداد زیادی از کابران محترم وبسایت خودمان تصمیم گرفیتم پلتفرم vip دکتر علی اباصلتیان مرجع اول کشور در قبولی آزمون های زبان انگلیسی کشور را به شما کاربران محترم وب سایتمان معرفی کنیم.

راه های ارتباط پلتفرم دکتر اباصلتیان در خصوص نمره زبان دکتری — فقططط با شماره موبایل زیر تماس بگیرید.

تلفن: 09387708025

آدرس سایت:

WWW.Abasaltian.com

امتحان ای پی تی یکی از تست های معتبر برای سنجش مهارت دانشجویان در زمینه زبان انگلیسیانگلیسی است. پس از شرکت در آن کارنامه ای پی تی ept از سوی مرکز اجرا کننده امتحان صادر می گردد.

با توجه به اهمیت ای پی تی ، تصمیم گرفتیم تا مقاله ای با عنوان کارنامه ای پی تی ept که به توضیحاتی در مورد کاربرد امتحان، کارنامه ای پی تی ept و … اختصاص دارد تدوین کنیم.

برای آشنایی با نحوه نام نویسی و اخذ کارنامه ای پی تی ept متن زیر را از دست ندهید.

امتحان ای پی تی چیست؟

اگر دانشجوی یکی از دانشگاه های آزاد سراسر ایران هستید یا تصمیم گرفته اید در این دانشگاه به تحصیل در دوره دکترای تخصصی بپردازید، به احتمال زیاد نام ای پی تی ept را شنیده اید. در پیشبرددر خصوص نحوه اخذ کارنامه ای پی تی ept گفت و گو خواهیم کرد.

دانشگاه های متنوع برای پذیرش دانشجو شرایط متنوعی را تعیین می کنند. برای نام نویسی در دوره دکترای تخصصیی دانشگاه آزاد شرط ارائه کارنامه ای پی تی ept و ارائه گواهینامه آن وجود دارد.

نحوه اخذ کارنامه ای پی تی ept

دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام تمامی مرحله ها نام نویسی ، گرفتن کارت ورود به جلسه و اخذ کارنامه ای پی تی ept پایگاه ای راه اندازی نموده است.

پیشنهاد ما به شما این است که این پایگاه را تحت نظر داشته باشید تا به موقع از تمامی اخبار مربوط به اجرای، نام نویسی و کارنامه ای پی تی ept مطلع شوید.

پس از آن که کارنامه ای پی تی ept روی سایت قرار گرفت، می توانید با وارد نمودن شناسه کاربری، کد ملی و شماره شناسنامه خود به کارنامه ای پی تی ept دسترسی پیدا کنید.

زمان اعلام کارنامه ای پی تی ept

کارنامه ای پی تی ept از طریق سایت ای پی تی اعلام می گردد و دانشجویان می توانند حدودا دو هفته بعد از انجام امتحان به سایت مراجعه نمایند و کارنامه ای پی تی ept را اخذ کنند.

در کارنامه ای پی تی ept اطلاعاتی همچون مشخصات افراد و امتیاز امتحان وجود دارد و دانشجوان می توانند از طریق کارنامه ای پی تی ept از نتایج خود اطلاع پیدا کنند.

شرکت در امتحان ای پی تی تنها برای افرادی لازم است که گواهینامه موفقیت در یکی از امتحان های بین المللی را نداشته باشند و در غیر این صورت دیگر نیازی به ارائه کارنامه ای پی تی ept وجود نخواهد داشت و می توانند از گواهینامه موفقیت در همان امتحان ها استفاده نمایند.

از نکات مهم این امتحان نداشته امتیاز منفی است و این ویژگی به افزایش امتیاز در کارنامه ای پی تی ept کمک خواهد کرد.

همچنین چنانچه پس از اخذ کارنامه ای پی تی ept متوجه شدید امتیاز موفقیت را کسب نکرده اید نگران نباشید، زیرا برای شرکت در دوره های بعدی امتحان هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

پلتفرم دکتر اباصلتیان

برای اینکه از کارنامه ای پی تی ept خود راضی باشید و خیلی سریع در این امتحان قبول شوید باید از چهارچوبامتحان و ویژگی های آن اطلاعات کسب کنید و مطابق با آن مطالعه و تمرین را آغاز نمایید.

ما در این راه به شما کمک می کنیم و با کمترین زمان ممکن شما را به بالاترین حد تسلط به بخش های متنوع امتحان ای پی تی می رسانیم.

همچنین می توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان در مورد ای پی تی و کارنامه ای پی تی ept با ما تماس بگیرید.

راه های تماس با ما:

تلفن: 09387708025

آدرس سایت: WWW.Abasaltian.com

clozetest ای پی تی ept _ دکتر اباصلتیان

با توجه به اهمیت آزمون ای پی تی ept در ایران بر آن شدیم تا مقاله ای در مورد این آزمون، کاربرد، ویژگی ها، چهارچوب آن و clozetest ای پی تی ept جمع آوری کنیم.

گواهینامه ای پی تی ept برای ورود به مرکز زبان انگلیسی دانشگاه آزاد و پیشبرد تحصیل در دوره دکترای تخصصی این دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد پس اگر شما هم داوطلب هستید و به اخباری در زمینه clozetest ای پی تی ept نیاز دارید با ما تا پایان همراه باشید.

clozetest ای پی تی ept چیست؟

clozetest ای پی تی ept به نوعی از گویه آزمون ای پی تی گفته می شود که ما به تشریح آن می پردازیم و clozetest ای پی تی را شرح خواهیم داد.

اجرا کننده امتحان ای پی تی ept ، مرکز زبان انگلیسی دانشگاه آزاد است و در سال حدود ده بار اجرا می شود و داوطلبانی که می خواهند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند باید گواهینامه قبولی در آن را به دانشگاه مورد نظر ارائه بدهند.

این آزمون گویه مختلفی دارد که یک نوع از آن ها clozetest ای پی تی ept است. در بخش بعدی clozetest ای پی تی ept را شرح خواهیم داد.

clozetest ای پی تی ept در چهار نوع وجود دارد. که هر کدام از 4 نوع clozetest ای پی تی ept به شکل زیر است:

نوع اول clozetest ای پی تی ept : در اولین مدل از clozetest ای پی تی ept یک متن بلند در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان باید با استفاده از کلمات داده شده، متن این بخش از clozetest ای پی تی ept را کامل کنند.

نکته بعدی اینکه بخش های خالی این قسمت از clozetest ای پی تی ept به وسیله ی یک عدد یا حرف الفبا مشخص می شود.

نوع دوم clozetest ای پی تی ept : در این نوع از clozetest ای پی تی ept نیز جاهای خالی وجود دارد و داوطلبان باید بررسی کنند که آیا با توجه به کلمه داخل پرانتز جای خالی در این قسمت از clozetest ای پی تی ept به تغییر نیاز دارد یا خیر.

نوع سوم clozetest ای پی تی ept : نوع دیگری clozetest ای پی تی ept وجود دارد که به آن clozetest ای پی تی ept واژه و clozetest ای پی تی ept گرامر گفته می شود.

نوع چهارم clozetest ای پی تی ept : در این نوع از clozetest ای پی تی ept واژه ای در اختیار شرکت کننده قرار می گیرد و او باید کلمه را در جای مناسب قرار دهد.

قبولی سریع در clozetest ای پی تی ept

برای پاسخ دهی به انواع clozetest ای پی تی ept باید به خوبی با آن ها آشنا باشید. به شما پیشنهاد می کنیم برای تسلط به مبحث clozetest ای پی تی ept با ما همراه شوید و توسط قدرترین اساتید زبان انگلیسی ایران و با جدیدترین روش ها آموزش ببینید.

اگر به تشریحات بیشتری در زمینه clozetest ای پی تی ept نیاز دارید، همین الان با ما تماس بگیرید و به طور بدون هزینه از تجربیات 10 ساله ی ما بهره مند شوید.

کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی _ تیم تدریسی دکتر علی اباصلتیان

به منظور آشنایی شما دوستان گرامی با شرایط مختلف و کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی تصمیم گرفتیم مقاله ای در این زمینه گردآوری کنیم.

کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی را باید حتما در روز جلسه همراه داشته باشید تا بتوانید در تست ای پی تی شرکت کنید.

ناگفته نماند علاوه بر کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی به کارت شناسایی معتبر جهت احراز هویت نیز نیاز دارید.

بنابراین روزهای قبل از اجرای امتحان و در زمان مشخص شده توسط نهاد اجرا کننده باید کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی را از وب سایت اخذ کنید و در روز تست با خود همراه داشته باشید.

امتحان ای پی تی معمولا به صورت ماهانه یک بار اجرا می شود و داشتن گواهینامه آن برای افرادی که می خواهند در دانشگاه های آزاد ایران گواهینامه دکترای تخصصی بگیرند، الزامی است.

کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی را چه زمانی اخذ کنیم؟

در هر تاریخی که تست اجرا شود، کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی چند روز قبل در وب سایت بارگذاری می شود و شرکت کنندگان می توانند به پایگاه ای پی تی مراجعه نمایند و آن را اخذ کنند.

برای اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی به لینک English.iau.ac.ir/ir مراجعه نمایید. علاوه بر اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی ، مراحل ثبت نام مانند پرداخت هزینه و … نیز از طریق همین لینک انجام می شود.

نکته مهم اینکه چنانچه شماره پرونده خود را فراموش کردید می توانید از طریق وب سایت azmoon.net به آن دسترسی پیدا کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه ی اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ept ای پی تی و شرایط اجرای این امتحان نیاز دارید می توانید برای اخذ مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. همچنین ما آماده ایم تا شما را در بالاترین سطح علمی برای موفقیت در این امتحان یاری کنیم. با تیم تدریسی دکتر علی اباصلتیان فقط با یک بار شرکت در امتحان قبول شوید.

راه های تماس با ما:

تلفن: 09387708025

آدرس سایت: WWW.Abasaltian.com

کامنت درج شده کاربر در مقاله با عنوان دانلود منابع قبولی ازمون ای پی تی ، دانلود منابع قبولی ازمون ام اس ار تی ، دانلود منابع قبولی ازمون تولیمو ، ازمون مدرک زبان دانلود منابع قبولی دانشگاه تهران یوتپ و ازمون ept مدرک زبان دانشگاه ازاد و ا دانلود منابع قبولی زمون ای پی تی بسندگی دانشگاه اصفهان

هفته اینده هم برای قبولی بسندگی نمره زبان دانشگاه اصفهان ام اس ار تی و تولیمو هم سه امتحان دارم با هم. ای کاش ای پی تی ept دانشگاه آزاد هم میتونستم امتحان بدم بالاخره یکیش شاید می اوردم نمره 50 را.

با عرض درود من فارغ التحصیل ارشد از دانشگاه آزاد هستم و تمام شرایط خواسته شده را دارم آیا میتونم شرکت کنم امتحان زبان انگلیسی بسندگی دانشگاه تهران یوتپ UT EPT یا امتحان گواهینامه و مدرک بسندگی امتیاز زبان انگلیسی PHD دکتری ام اس ار تی MSRT یا امتحان ای پی تی EPT ؟ من دو پیپر ISI معتبر با نمایه بالا که از پایان استخراج شده دارم در ضمن ۳ تا دیگر نیز از پایان دارم که تحت داوری است

من امتحان زبان انگلیسی بسندگی دانشگاه تهران یوتپ UT EPT رو شرکت کردم می خواستم بدونم چطوی نتیجشوو می گن ؟تلفن می کنن؟ یا فقط سایت؟ زیرا ای پی تی دانشگاه آزاد یا تولیمو و بقیه ازمون های بسندگی مدرک زبان دکتری مثل اصفهان و بهشتی از طریق سایت برگه نتیجه ازمون (کارنامه) میدن ولی بسندگی یوتپ تهران یکی گفت تلفنیه که خیلی عجیبه برام.
ممنونم

معمولا همتایم با امتحان بسندگی دانشگاه تهران یوتپ UT EPT و گواهینامه و مدرک بسندگی امتیاز زبان انگلیسی PHD دکتری ام اس ار تی MSRT یا امتحان ای پی تی EPT ، اسامی امتحان ای پی تی EPT هم منتشر می شود. وب سایت را چک کنید . ما نیز به محض کسب خبر شما را در جریان می گذاریم.

درود و معذرت میخام من با معدل هجده از دانشگاه شبانه فارغ التحصیل شده ام این دانشگاه سراسری روزانه است یا پردیس ؟می خواهم در امتحان بسندگی دانشگاه تهران یوتپ UT EPT شرکت کنم متردید لی ندارد؟ مقطع و دوره تحصیلی که مانعی برای شرکت در ازمون ای پی تی ept , tolimo , utept , ، ام اس ار تی، تولیمو، مدرک زبان بسندگی اصفهان و بسندگی تهران نیست؟! یه مدرک زبانی نیاز دارم برای سر کارم حالا هرچی شد از یوتپ و بسندگی تهران و مدرک زبان دانشگاه اصفهان گرفته تا ای پی تی دانشگاه آزاد و ام اس ار تی و ….

راه های ارتباط پلتفرم دکتر اباصلتیان در خصوص نمره زبان دکتری — فقططط با شماره موبایل زیر تماس بگیرید.

تلفن: 09387708025

آدرس سایت:

WWW.Abasaltian.com

--

--