יתרונותיהם של הרעפים האדומים

אלי עטר
2 min readAug 31, 2017

בתים רבים דורשים גגות יציבים וטובים. האיכות עצמה חשובה משום שהדיירים אשר חיים תחת קורות גג אלה צריכים לנהל את אורח חייהם בצורה טבעית ורגילה, מבלי לדאוג לזליגת חום בקיץ, זליגת קור בחורף, זליגת מים ופרצות אוויר שהורסות את המבנה. במאמר זה נרחיב על רעפי אונדולין, נספר יותר על הגגות האדומים הנפוצים בישראל.

רעפי אונדולין

מהם רעפי אונדולין?

רעפי אונדולין זוהי חברה צרפתית שהוקמה בשנת 1955, זוהי חברה המספקת שירותי בניית גגות רעפים. אלו הם רעפים מקצועיים אשר מיובאים מצרפת לכ-100 מדינות ברחבי העולם. בישראל הוקמה החברה בשנת 2005.

מה יתרון הגגות הללו?

היתרון הגדול של הגגות הללו הוא העמידות שלהם בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, ולעומת גגות בטון או כל גג אחר, הרעפים האלה אינם זקוקים באזקה קבועה, ואינם דורשים אטימות קשה.

כיצד בונים את הרעפים?

הרעפים נבנים על קורות עץ שמשמשים כתמיכה לרעפים הללו. הסיבה לכך הוא בגלל שהרעפים אינם נבנים בצורה שטוחה, אלא בשיפוע, על מנת שהמים שזולגים על הגג לא יתרכזו שם.

סוגי גגות רעפים

כמו בכל דבר, גם לגגות הרעפים יש סוגים שונים. להלן מספר סוגים:

רעפי חרס - רעפים אלה הם הסטנדרטיים שנחשבים כמבודדים מצוינים ועמידים יותר ללא צורך בטיפול תדיר.

רעפי פלדה - גם הם עמידים וטובים, ויתרונם משאר החומרים הוא שאפשר להתקינם בשיפוע גדול יותר.

רעפי צפחה - רעפים אלה נחשבים מהכבדים והעשירים ביותר. הם כבדים ודורשים התקנת קונסטרוקציה יציבה יותר, אך החומר המורכב והכבד שלהם מספק הגנה ועמידות בצורה המרבית.

השקיעו את מירב יכולתכם בבניית הגג הטוב ביותר. מקורן של הרבה תקלות בבית כמו נזילות, הצפות ועוד, יכולות להביא להוצאות כלכליות רבות מאוד, ופגיעה במערכות פנים ביתיות כמו מערכות החשמל.

לחצו כאן לאתר הבית של גואטה אביגדור

--

--