Epifanik Arınmalar
1 min readJun 21, 2022

Ben Kimim?

Ezgi Doğan

Ezgi Doğan

ezgidogan27@outlook.com

Merhaba! Ben Ezgi, 1998'de İstanbul’da doğdum. Gerek hayatımın sürekli yer değiştirerek geçmesinin getirdiği tecrübeler, gerek içedönük yapım ve sürekli anlam arayışımdan dolayı huzuru felsefede ve spiritüel alanda yakaladım.

Yaklaşık 8 yıl önce Sofie’nin Dünyası’yla başlayan bu sorgulama sürecim eskiden bir gün sonlanacağını sansam da sonlanmadı. Hislerimi, düşüncelerimi derinlemesine yaşamayı ve bireysel olarak onlara anlam katmayı hep çok sevdim. Soyut kavramları gerçek hayatımda yoğun yoğun tecrübe ederek aslında ne olduklarını anlama çabası benim bir süre sonra konfor alanıma dönüştü. Her şeyi kendi perspektifimle anlamayı ve yorumlamayı resmen bir hobi haline dönüştürdüm.

Felsefenin de dışında bana bu bahsettiğim derin anlamlara kavuşmamı sağlayan çoğu şeyden zevk alıyorum. Bilimsel araştırmalar, özellikle astronomi, Gotik sanat eserleri ve moda (elbette yine Gotik özelinde) diğer ilgi alanlarım.

Kısaca bana derinlik kazandıran ve bana kendime özgü orijinal kimlik vadeden konseptlerle iç içe yaşıyorum ve Epifanik Arınmalar’ın da size aynı anlamı katmasını diliyorum.

Epifanik Arınmalar
0 Followers

Epifanik Arınmalar, çözümleyemediğiniz konuların zihninizde bir anda çözümlenmesi sonucu yaşadığınız rahatlamayı betimler.