SÖYLEYİN BANA BAHÇELİ HAKSIZ MI?

Erkam Tufan Aytav
3 min readJun 13, 2024

Erdoğan, Özel görüşmesi yani AKP-CHP yakınlaşması, Bahçeli’yi ciddi rahatsız etmişti; bu, dünya alem tarafından bilinen bir gerçek.

Neden rahatsız olmasın ki!

Bahçeli, 15 Temmuz öncesi Erdoğan hakkında söylediği her şeyi yuttu. O günler Erdoğan’a isim bile takmıştı: 17/25 Erdoğan. Yetmemiş, Bilal Erdoğan’ı bile diline dolamıştı. “Bilal yükselirken hilal düşüyordu”, “ver Bilal’i, al hilali” demişti.

Bahçeli’nin Erdoğan hakkında zehir zemberek sözlerini şimdi burada sıralamaya gerek yok. Hani yazmaya kalksam buradan köye yol olur derler ya, işte aynen öyle.

Sonuçta Bahçeli geldiği nokta itibarı ile şöyle düşünüyor:

“Senin bütün pisliklerinin üstünü kapattım, rezil olmak pahasına bütün söylediklerimi yuttum ama şimdi senin bana yaptığına bak! Benim üzerime iki kuma getirmeye kalkıyorsun. Hadi Özgür Özel’i kuma olarak kabul ettim diyelim, kanlı bıçaklı olduğum Akşener’i niye ikinci kuma olarak getiriyorsun! Ben senin neyine yetmiyorum ki!”

Ancak Bahçeli öyle bir durumda ki bırakın bir kumayı, Erdoğan üzerine on kuma getirse razı. Yeter ki Erdoğan

--

--