Balázs Sebestyén Immediate Byte Pro vélemények — átverés vagy legális?

Evahkgwp
6 min readMar 31, 2024

--

Sebestyén Balázs beperelte a Magyar Nemzeti Bank élő adásban tett megjegyzései miatt

HIVATALOS OLDAL MEGLÁTOGATÁSA

Élő adásban derült ki a megdöbbentő igazság, amit Sebestyén Balázs megbánt, azonban ekkor már túl késő volt.

A botrány akkor robbant ki, amikor Sebestyén Balázs egy élő adásban véletlenül felfedte titkát. Sebestyén Balázs “véletlen” szavai sok néző figyelmét felkeltették, akik elkezdtek üzeneteket küldeni. Ennek következtében a műsort a Magyar Nemzeti Bank megszakította, és követelte a műsor azonnali megszakítását.

Sikerült meggyőzni a “Mokka” igazgatóját, hogy a műsor felvételének másolatát rendelkezésünkre bocsássa. Ne feledjék, hogy ez a cikk, akárcsak az adás, hamarosan törlésre kerülhet. Ennek fényében javasoljuk, hogy ha esetleg ezt a cikket olvassa, nézze meg azt a linket, amit maga Sebestyén Balázs adott át nekünk.

Törölt interjú Sebestyén Balázs

Sebestyén Balázs: “Hadd mondjak valamit, nem kell dolgozni ahhoz, hogy gazdagok legyünk. Ha erre rájössz, akkor gazdag leszel.”

Istenes László: “Ha már megvan rá a mód, miért nem osztod meg velünk?”

Sebestyén Balázs: “Mi értelme lenne? Soha nem kapok vissza semmit azért, hogy megosztom a titkaimat. Semmiképpen se próbáljátok meg kideríteni, hogy az elmúlt 3 évben hogyan tettem szert a gazdagságra. Senkinek sem árulom el a titkomat, még akkor sem, ha sokat ajánlanak érte. Különben az egyszerű magyarok soha nem fogják megtanulni, hogyan kell keresni a lehetőségeket. Sőt, ha rájönnek, hogyan csinálom, az egész ország szenvedhet emiatt.”

Istenes László: “Milyen kárt okozna Magyarországnak a pénzcsinálás?”

Sebestyén Balázs: “Gondoljatok bele. Ha az ember kevesebb, mint két hónap alatt milliomossá válhat, akkor minek dolgozzon tovább? Persze, mindenki alkalmazhatja az én módszeremet, de akkor ki dolgozik étteremben, boltban, gyárban, ha mindenki gazdag lenne?”

Istenes László: “Ez túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen. Mindig is azt hittem, hogy becsületes és őszinte vagy, de most nem hiszek neked.”

Sebestyén Balázs: “Most hazugnak neveztél? Na, bebizonyítom neked, hogy bármelyik szegény magyar ember napi 10–20 perc szabadidővel naponta több ezer forint kereshet. Megmutatom neked, hogy én magam mennyit keresek ezzel. Röviden ennyi a lényeg: köze van a részvényeknek, és most mindenki ezeken gazdagodik meg”.

Sebestyén Balázs mutatott valamit a műsorvezetőnek a mobiltelefonján. Istenes Lászlót megdöbbentette, amit látott.

Sebestyén Balázs: “Hát ez mennyire király! Én csak 96 000 ft-ot költöttem arra, hogy elinduljak, és most ez a program több százezer forintot hoz nekem naponta, és még akkor is működik, amikor alszom.”

Az operátor másodperceken belül odalépett Istenes Lászlóhoz, és oda súgott neki valamit…

Istenes László: “Most hallottam, hogy a kamera rögzítette azt a linket, amit az előbb mutattál, amikor odaadtad a mobilod. Az egész nézőközönség látta.”

Sebestyén Balázs zavarodottsága nyilvánvaló volt. Most már mindenki számára világos volt, hogy mit művel már régóta.

Sebestyén Balázs: “Egy hívásomba telik, hogy ez a kérdés ne kerüljön közvetítésre. A linket, amit láttál, el kell tüntetni. Nem akarom megosztani senkivel.”

Istenes László: “Élő adásban vagyunk, nem kell tovább titkolózni. Talán jobb, ha az egyszerű magyar emberek is meg tudják, miről van szó.”

Sebestyén Balázs: “Igen, most már nem tehetek róla. Nos, már három éve, hogy elkezdtem használni a platformot. Mindössze annyit kell tenned, hogy regisztrálsz ezen a linken, várja meg, hogy a platform menedzser visszahívja Önt és befizetsz legalább 96 000 ft-ot. Ez a minimális összeg szükséges ahhoz, hogy a program megfelelően működjön. Ha ez megtörtént, akkor csak hagynod kell, hogy a platform gondoskodjon a többiről. Mindössze annyit kell tenned, hogy ellenőrizd az egyenleget és kiveszed a bevételeket.”

Istenes László: “Elmagyaráznád, hogy működik ez a program, és megtanítod nekünk, hogyan lehet annyit keresni, mint te?”

Sebestyén Balázs: “Nem igényel semmilyen készséget vagy tudást. Ha ideadod a mobilodat, regisztrálni a Immediate Byte Pro programba, és az interjú után személyesen megtudod, hogy mennyit kereshetsz.”

Istenes László átadta Sebestyén Balázs a mobiltelefonját. Percek alatt elkészült a személyes fiók, és máris megtörtént a minimális befizetés.

Istenes László: “Ennyi? Mi a következő lépés?”

Sebestyén Balázs: “Nem kell mást tenni. Meglátjuk, hogy 20 perc múlva mennyi pénzt fogsz keresni”.

stenes László: “Ha ez tényleg működik, akkor mit csináljanak azok a magyarok, akiknek nincs minimális betétösszeg?”

Sebestyén Balázs: “Amikor értesültem a Immediate Byte Pro-ről, nem volt félretett pénzem, hiszen épp egy világjárvány kellős közepén voltunk. Alternatív lehetőségként használhatsz hitelkártyát is a számlád feltöltéséhez. A pénz hiábavaló, ha nem használod. Ne mulaszd el ezt a lehetőséget.”

Körülbelül 20 perccel később eljött az ideje, hogy ellenőrizzék Istenes László egyenlegét.

Sebestyén Balázs: “Szóval, mennyit kerestél abban a 20 percben?”

Istenes László: “El sem hiszem, hogy 18 035 ft nyereséget szereztem. Ez igaz?”

Nem sokkal később a Magyar Nemzeti Bank felhívta a stúdiót. Félelmükben követelték az élő adás azonnali leállítását. A Immediate Byte Pro kihasználása miatt a bankrendszer ügyfeleket veszíteni. Az emberek csak a nyereményük kivételére használják a kártyájukat. Ez pedig egyetlen bank számára sem jövedelmező.

A megszakítás után egyik szerkesztőnk úgy döntött, hogy saját maga is kipróbálja ezt a módszert. Megállapításairól részletes jelentést írt.

Jakab Fazekas — programszerkesztő

1. nap:

“Az első benyomásom az volt, hogy ez nem lesz ilyen egyszerű. Ennek ellenére nagyon szerettem volna kipróbálni. A hitelkártyámat kellett használnom, mert a vizsgálódás idején nem volt elég pénzem a minimális befizetéshez. Sikeresen befizettem 96 000 ft-ot és vártam, hogy mi fog történni.

Amikor semmi sem történt, azt hittem, hogy átvertek. Az algoritmus azonban néhány perc múlva beindult. Nagyon örültem, de akkor megláttam a statisztikát — az első kereskedésem veszteséges volt 5000 ft-tal!

Volt néhány veszteség az első pár percben ezen a platformon. A következő kereskedés, majd az utána következő négy másik azonban már nyereséges volt. Néhány perc alatt az egyenlegem 96 000-ről 102 500-ra nőtt!”.

2. nap:

“Reggel az első dolgom az volt, hogy megnéztem az egyenlegemet, ami 179 200 ft-ot mutatott! Egyetlen nap alatt az egyenlegem megduplázódott. Annak ellenére, hogy ki akartam venni a nyereséget, úgy döntöttem, hogy várok egy hetet”.

7. nap:

“Egész héten nem ellenőriztem az egyenlegemet a Immediate Byte Pro platformon. Elég nehéz helyzetben voltam, mert attól féltem, hogy a pénzem már nem lesz ott.

Amint visszaértem az irodámba, láttam, hogy az üzleteim közel 85%-a nyereséges volt. Maradt még 15%, ami nem volt nyereséges. Ezt eltekintve a többi kifizetődő volt. Most 420.000 ft van a számlámon! 380 500 ft-ot már kivettem, hogy ajándékot vegyek a feleségemnek. Mindez nagyon gyorsan, egy órán belül történt, és a maradék pénz folyamatosan jövedelmezett.”

Mellékeltem a bankszámlakivonatot:

“Nincs jobb, mint a Immediate Byte Pro! Ha nem veszem ki a nyereséget, 96 000 ft-ból 11 hét alatt egymillió lett volna.”

Rövid utasítás arról, hogyan kezdjek el keresni a Immediate Byte Pro-on:

  • Használja Sebestyén Balázs által megadott linket.
  • Személyes menedzsere röviddel a regisztráció után felveszi Önnel a kapcsolatot.
  • Töltse fel egyenlegét. A program indításához szükséges minimális befizetés 96 000 ft.
  • Ellenőrizze nyereségét egy személyi asszisztenssel.
  • Vegye ki a jövedelmét bármely bankkártyára.

HIVATALOS OLDAL MEGLÁTOGATÁSA

--

--