Divya Das Andersen Bit24 ProAir Anmeldelse — Fidus eller lovlig?

Evjaznc
7 min readMar 31, 2024

--

Stor skandale: DR-ledelsen nægter at kommentere deres medarbejder Mette Bluhme Rieck

Under den direkte udsendelse af programmet “Aftenshowet” brød der en alvorlig skandale ud mellem værten Mette Bluhme Rieck og gæsten Divya Das. Under den ophedede diskussion satte Mette Bluhme Rieck spørgsmålstegn ved sandheden i Divya Das udtalelser og kaldte hende en løgner for øjnene af tusindvis af live-seere. Som reaktion på hændelsen besluttede tv-kanalens ledelse at fjerne interviewet fra sendefladen og de nægtede at kommentere på situationen og opførslen hos værten, Mette Bluhme Rieck.

Divya Das på “Aftenshowet”

Trods alle vanskeligheder besluttede vores redaktion at offentliggøre dette interview:

Mette Bluhme Rieck: “Du arbejder praktisk talt ikke — jeg vil aldrig tro, at du lever af én løn! For et år siden kørte du i en gammel bil og boede i en lille lejlighed. Hvordan lykkedes det dig at ændre alt det?”

Divya Das: “For kun et år siden? Og for mig føles det som et tidligere liv! Nu bor jeg på et landsted, for en måned siden købte jeg en lejlighed til at udleje, og jeg er kommet af med min gamle bil for længe siden — nu kører jeg i en ny Land Rover. Men jeg arbejder meget, så beskyld mig ikke for at være doven. Jeg forstår din overraskelse, men jeg råder dig til at begynde at leve anderledes”.

Mette Bluhme Rieck: “Det er nemt for dig at give råd! Og jeg må knokle hver dag på arbejde, for at forsørge min familie. Og ved du hvad? Jeg mangler altid penge alligevel”.

Divya Das: “Hvad er problemet med at begynde at tænke anderledes? Bare accepter ideen om, at arbejde ikke er den eneste måde at tjene penge på. Når nogen fortæller mig, at jeg bare er heldig, griner jeg dem lige op i ansigtet, for i dag kan man finde alt på internettet for at blive rig uden at komme op af sofaen”.

Mette Bluhme Rieck: “Så siger du, at alle kan tjene penge som dig? Jeg tror ikke på, hvad du siger…”

Efter denne sætning blev Divya Das meget vred. Hun begyndte at diskutere med Mette Bluhme Rieck og viste noget på sin telefon.

Divya Das: “Tror du ikke på mig? Giv mig 1800 kr, og så tjener jeg en million med dem på 3–4 måneder! Det afhænger helt af dig — om du vil det eller ej”.

Mette Bluhme Rieck: “Alle seere så, at du viste mig websiden, hvor du tjener penge, kameraet fangede linket! Hvorfor gjorde du det på live-tv? Det kunne skade samfundet”.

Divya Das: “Gør mig ikke til et uhyre, jeg vil gøre mit bedste og åbne folks øjne for sandheden. Hvorfor skulle nogen have noget imod ekstra indtægt?”

Mette Bluhme Rieck: “Tænk over det: Hvis alle begynder at blive rige, hvem skal så arbejde på hospitaler, skoler, butikker og fabrikker? Hvad vil du sige til det?”

Divya Das: “Jeg mener, at folk skal have valget om, hvordan de tjener deres penge — ved at arbejde hårdt hele deres liv eller ved at bruge en time om dagen, siddende i sengen. Hvis du ikke tror på, hvad jeg siger, så se selv. Giv mig din telefon, og så registrerer jeg dig på platformen Bit24 ProAir. Lad live-seerne forstå, at det fungerer for alle, og passiv indkomst er tilgængelig for alle”.

Mette Bluhme Rieck ser på kontoen på platformen

Mette Bluhme Rieck gav sin smartphone til Divya Das, hvorefter Divya Das registrerede en konto for Mette Bluhme Rieck på platformen på dette link. Fem minutter senere gav Divya Das telefonen tilbage til Mette Bluhme Rieck.

Divya Das: “Jeg har lige registreret dig på platformen Bit24 ProAir og indsat et minimumsbeløb — det er kun 1800 kr. Lad os tjekke om en halv time, hvor mange penge du har tjent passivt på denne platform”.

Mette Bluhme Rieck: “Okay, lad os tjekke det. Men hvor meget kan man virkelig tjene på det? Og hvad med folk, for hvem 1800 kroner er en stor sum? Tror du, at alle har de penge?”

Divya Das: “Da jeg hørte om Bit24 ProAir, havde jeg ikke nogen ekstra penge selv, for vi var midt i en pandemi, og der var næsten ingen lønninger. Jeg måtte bruge mit gamle kreditkort, og det var der, det hele begyndte”.

Den næste halve time af interviewet blev brugt på at diskutere arbejde og mindes om arbejdet i tv under pandemien. Efter en lang samtale vendte Divya Das tilbage til emnet om passiv indkomst.

Divya Das: “Lad os tjekke din konto! Hvor meget har du formået at tjene i de 30 minutter, hvor vi har snakket?”

Mette Bluhme Rieck åbnede en konto på platformen Bit24 ProAir og blev overrasket. På bare 30 minutter foretog programmet 3 handler: en af dem gav en lille indkomst, men de to andre gav gode overskud. Balancen voksede fra 1800 kr til 2217 kroner.

Mette Bluhme Rieck: “417 kroner nettofortjeneste! Det er utroligt!”

Divya Das: “Forestil dig nu, hvor mange penge der vil være på kontoen om en måned. På kun en måned kan de 1800 kr blive til 45.000 eller 50.000 kroner! Alt, hvad du skal gøre, er at registrere dig via dette link, vente på et opkald fra platformens manager Bit24 ProAir for at aktivere din konto og indsætte 1800 kr”.

Mette Bluhme Rieck: “Det lyder interessant! Men jeg er stadig ikke sikker på, om denne information skal være tilgængelig for alle…”

Divya Das: “Det er så din mening, hold den for dig selv. Jeg har det fint med at dele denne information, hvis den kan hjælpe andre mennesker”.

Hvis du er heldig nok til at læse denne artikel, skal du være opmærksom på, at den snart kan blive slettet, som det skete med denne tv-udsendelse. Så gem det officielle link til Bit24 ProAir, som blev leveret af Divya Das selv til vores redaktionsteam, så hurtigt som muligt.

En af vores nyhedsredaktører besluttede at prøve denne platform og skrev en detaljeret rapport om sin oplevelse.

Björn Pedersen — Redaktør

Dag 1

“Jeg indrømmer frit, at jeg oprindeligt var i tvivl om dette websted. Men jeg var virkelig ivrig efter at se det selv. Jeg var nødt til at bruge et kreditkort, fordi jeg på tidspunktet for undersøgelsen ikke engang havde penge nok til et meget minimalt indskud. Jeg foretog en vellykket investering på 1800 kr og begyndte at observere.

Forestil dig min forfærdelse, da der ikke skete noget efter indbetalingen. Jeg troede, jeg var blevet narret. Algoritmen virkede faktisk efter nogen tid. Det glædede mig, men da jeg så på tallene, indså jeg, at min første aftale havde kostet mig 100 kr.

De første minutter af arbejdet med platformen, og allerede havde jeg store tab. Men den næste handel, samt 4 efter den, gav mig et overskud. På få minutter voksede min saldo fra 1800 til 2250 kr!”

Dag 2

“Jeg begyndte morgenen med at tjekke min saldo, som allerede var på 5370 kr. Forestil dig, at min saldo blev fordoblet på en enkelt dag. Jeg havde allerede tænkt mig at tage mit overskud, men jeg valgte at holde ud i en ekstra uge”.

Dag 7

“Jeg forsømte at tjekke min konto saldo i Bit24 ProAir platformen hele ugen. Det var udfordrende, da jeg var bekymret for, at mine penge måske ikke var tilgængelige.

Men da jeg gik ind i mit handelsskib, bemærkede jeg følgende: Næsten 85 % af alle transaktioner var lukrative. 15 % flere havde et tab, men det kom hurtigt tilbage. Min nuværende saldo var 13.921 kroner. Jeg tog 10.000 kroner ud for at købe en gave til min kone. Pengene ankom inden for en time, og det resterende beløb fortsatte med at give mig en indtægtskilde.

Kontoudtoget ses her:

Bit24 ProAir virker virkelig! Hvis jeg ikke havde trukket mit overskud, var 1800 kr efter mine beregninger blevet til en million efter 11 uger”.

Hurtig vejledning i, hvordan du begynder at tjene med Bit24 ProAir

Brug linket fra Divya Das.

Vent på et telefonopkald fra platformoperatøren for at bekræfte registreringen.

Fyld op på din saldo. Minimumsindbetalingen for at starte programmet er 1800 kr.

Styr dit overskud med en personlig assistent.

Hæv overskud til ethvert bankkort uden provisioner.

OFFICIEL HJEMMESIDE

--

--