Felix Fan Chi Yin
1 min readJul 4, 2018

建立進可攻退可守的本業

係我眼中,Digital Agency係一件進可攻退可守既生意,將來甚至可以serve as 我未來大生意 (未知) 既marketing department。而哩舊野既優勢係自負盈虧,持盈保泰。

其實哩個世界,最賺錢既野係那些無乜特別既東西,例如地產、大米、發電廠,有龐大長遠需要既野衝入去唔會輸俾好多無讀書既人。

哩句說話我用黎安慰自己也好,我寧願執著建立起碼一件穩定增長、但本質唔會發大達既主業。

Digital Agency/ 海外物業經紀/ 幫人炒股trading,競爭大,老土野,但就係哩d老土野,可以規劃長遠數。而其實舉例blockchain,用blockchain 教育方式,都可以將一件咁新既概念變老土,係唔賺得多錢啊,但都爆左個accelerating.tech出黎,剛剛租左上環幾千呎單位。

全在我地既心,想搵快錢,定係想計長數。

同時間,我隨時預備好心情和精力去捉住大生意既機會,因為我由始至終,時間自由係我最大既concern。眼前做既所有生野,加起黎一年只係賺$幾百萬,但哩幾百萬,可以為我換取自由和空間。