ریز ترین جزئیات در سئو سایت فروشگاهی در اصفهان

Far Naazz
2 min readOct 14, 2023

--

ویژگی های یک سئوسایت فروشگاهی دراصفهان

برای بهبود سرعت بارگیری وبسایت فروشگاهی و سئو سایت فروشگاهی در اصفهان ، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

بهینه‌سازی تصاویر: کاهش حجم تصاویر و استفاده از فرمت‌های فشرده‌تر مانند JPEG با کیفیت مناسب می‌تواند بهبود قابل توجهی در سرعت بارگیری به ارمغان بیاورد. همچنین، استفاده از تگ alt جهت توصیف تصاویر برای موتورهای جستجو مهم است.

بهینه‌سازی کدها و فایل‌ها: کاهش حجم فایل‌های CSS، JavaScript و HTML با حذف فضای خالی، فشرده‌سازی و ادغام فایل‌ها می‌تواند زمان بارگیری صفحه را کاهش دهد. همچنین، انتقال فایل‌ها به نقاط پایانی (Endpoints) نزدیکتر به کاربران می‌تواند سرعت بارگیری را افزایش دهد.

استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN): با استفاده از CDN، محتوا و فایل‌های وبسایت شما در سرورهای متعددی در سراسر جهان قرار می‌گیرد. این کار موجب کاهش زمان لود محتوا برای کاربرانی می‌شود که در نقاط دورتر از سرور اصلی وبسایت قرار دارند.

فعال‌سازی کش: با استفاده از فناوری‌های کش مانند Memcached و Varnish Cache، می‌توانید صفحات پربازدید را در حافظه نهان سرور نگهداری کنید و زمان لود را بهبود دهید.

بهینه‌سازی ترتیب بارگیری منابع: ترتیب بارگیری فایل‌های CSS و JavaScript را به گونه‌ای تنظیم کنید که فایل‌های استایل (CSS) در ابتدا و قبل از فایل‌های اسکریپت (JavaScript) بارگیری شوند. این کار می‌تواند بهبود قابل توجهی در زمان لود صفحه داشته باشد.

استفاده از فشرده‌سازی Gzip: با فشرده‌سازی محتوای وب با استفاده از Gzip، حجم فایل‌ها کاهش می‌یابد و زمان لود صفحه افزایش می‌یابد.

--

--