راهنمای خرید کیف چرم مردانه مناسب مردانه

Fashioninworld
4 min readNov 27, 2021

وقتی صحبت از کیف چرم مردانه به میان می‌آید، مردان خود را فقط به یک کوله پشتی یا یک پیام رسان محدود نمی‌کنند، اوه نه. دنیایی از گزینه های کیف در انتظار مردان شیک پوش با لباس های شیک، با سبک ها و رنگ های بی شماری است که برای مناسبت های مختلف مناسب است

کیف های مردانه نشان دهنده صنعت چند میلیارد دلاری است که در آن مردان بیشتر از همیشه کیف می خرند و همه مدل ها را حمل می کنند. و ترجیح برای کیف چرم مردانه (بله، ما آن را گفتیم) — چه کیف شانه، چه کیف شانه، چه کیف آخر هفته یا حتی یک کیف لوازم آرایش.

روند کیف را هر طور که می توانید ثبت کنید. اما لطفا آن را “مورس” صدا نکنید.

مردانه می شود. اما با انواع مختلفی از کیف های ارائه شده و سبک های بی پایان برای انتخاب، کدام کیف برای شما مناسب است؟ قبل از بررسی نکاتی که باید قبل از خرید کیف دوشی چرم مردانه بعدی خود در نظر بگیرید، پنج کیف کلید برای مردان را تجزیه می‌کنیم. مشکل این است که شما بیش از یک مورد می خواهید.

کیف حملکیف حملاین کیف در حال حاضر توسط انواع مد پوشیده شده است و از روزهای کتابخانه بزرگ شده است. نقش مهمی در توپ لوازم جانبی گاه به گاه ایفا می کند. این کیف مردانه چرم ایده آل برای ذخیره کردن همه چیز در حال حرکت (مانند تبلت، کتاب، کلید، تلفن، کیف پول و هر چیز دیگری)، بسیار کاربردی است. شکل جعبه ای و صاف آن را در نظر بگیرید که از شانه شما آویزان می شود یا از بند دست شما آویزان می شود و یک سیلی شیک ارائه می دهد.

با کیف مانند یک نسخه کم ارزش از کیف رفتار می شود. مناسب برای کیف اداری معمولی یا سفر آخر هفته — هر جا که کمی تجهیزات لازم است با خود ببرید.

از پنبه، بوم، و چرم انتخاب کنید و از بین الگوهای مختلف (از هندسی گرفته تا پولکادوت) — در رنگ های مختلف انتخاب کنید. از آنجایی که کیف‌های حمل‌ونقل تک جنسیتی دارند، از چسباندن بیش از حد خودداری کنید — مانند زنجیر فلزی یا اسباب‌بازی‌های کرکی که می‌خواهید از دسته‌ها آویزان شوند. کیف را بدون چمدان تمیز نگه دارید و برنده خواهید شد.

کیف مردانه چرمی دوفیلکیف مسافرتیمسافر شهری و علاقه مند به تناسب اندام نمی تواند روی یک کیف دوفیل سرمایه گذاری نکند. علیرغم استحکام یک جلسه تمرین در باشگاه، یک کیف مسافرتی جادار و در عین حال خوش‌شکل تنها راه همراهی کالاهای شما به داخل رختکن است.

مطالب مرتبط: بهترین کیف های بدنسازی برای مردان

انتخاب چرم کار سختی است. اما نایلون‌های ابریشمی ظاهری اسپرت و لوکس دارند، به‌ویژه وقتی با تزئینات پارچه‌ای پنبه‌ای ترکیب شوند. پشم پارچه ای عالی برای کیف های مسافرتی برای سفرهای شهری است. در تعطیلات با یک کت بلیزر بدون ساختار یا ظاهر شیک خیابانی معمولی کار کنید.

آخرین مورد اندازه است. این مهم است. نگه داشتن عرض زیر 55 سانتی متر به شما امکان می دهد کیف سنگین را با ظرفیت کامل حمل کنید و می توانید بند را مطابق با سلیقه شخصی خود بردارید. و هنگامی که صحبت از سفر به میان می آید، نیم متر قد به این معنی است که سبک و اندازه مناسبی به عنوان چمدان دستی است که به راحتی قابل حمل است.

کیف شانهپسر تحویل دهندهاین کیف پیام رسان که توسط پستی رترو دوچرخه اش معروف شده است، به دلیل قابلیت های روی بدنه و زیبایی جیبی مانندش شناخته شده است. در حالی که طرح‌های کرکی و تسمه‌دار جای خود را دارند، در سبک‌های زیپ‌آپ که بیشتر مستطیلی شکل هستند — تقریباً مانند یک کیف دوربین بزرگ، موج زیادی به چشم می‌خورد.

چرم در این سبک برای ظاهری زیباتر بهترین کارایی را دارد، زیرا حمل کیف تا شانه کاملاً غیررسمی است، بنابراین پوشیدن آن با کت و شلوار ممکن است برای کسانی از شما که در نقش‌های فوق‌العاده شرکتی کار می‌کنند کارساز نباشد.

یک کیف چرمی دستی مردانه پیام رسان سایز متوسط ​​را برای ست کردن با لباس های آخر هفته یا کار انتخاب کنید و تسلیم بزرگ ترین تقلب های آن ها نشوید — با بند آن که به اندازه کافی بلند است تا روی کمر شما برسد. این جوان و شلخته است.

برگهبرگبرگه کیف امروزی است. از آنجایی که برنامه‌ریز روزانه کاغذی باریک و دیجیتالی می‌شود (تبلت یا گوشی هوشمند را در نظر بگیرید)، بخش عمده کیف (و نقش آن در حمل دفترچه یادداشت، خودکار و فایل‌ها) دیگر برای همه افراد در محل کار ضروری نیست.

اکثر برندهای کت و شلوار به قلمرو فولیو وارد شده اند زیرا مردان برای قرار دادن وسایل کار خود به جیب های باریک تر توجه می کنند. اگر کمی قدیمی هستید، این برگه به ​​شکلی گسترده تر همراه با زیپ برای زمانی که حمل اسناد غیرممکن است ارائه می شود.

--

--