想頭髮快速生長?速度不如預期?Alan植髮故事分享

出前一撈
Jan 7, 2021

--

講速度?!頭髮生長速度總是不如人意….

Alan今日想吹下甩頭髮故事,因為都算係我人生大事。識得我既人都知道Alan係一個做乜都要快既人,老實講好多時我都可以做到,但講到要頭髮快速生長,真係冇晒辦法,好似今次咁,最後要做植髮先ok!原來人既頭髮生長速度真係唔可以話快就快,同埋對於一個脫髮既人,係會朝思慕想可以再次頭髮快速生長!衰就衰在頭髮生長速度總係不如預期,今日我就想分享下我甩頭髮經歷,最後要去做植髮解決….

第一次發現開始甩頭髮係35歲即係大約10年前,但到而家我45歲我都記得好清楚,當時我仲係舊公司,我記得當時照鏡發現髮線有少少向後移既跡象,我當時態度係冇好擔心,因為我覺得自己仲後生,頭髮快速生長番應該不成問題,植髮就更加諗都冇諗過,但結果隨著年紀越大,脫髮問題愈黎愈嚴重,但有一樣野好奇怪,我心裡面既想法係覺得縱使點甩都好,要頭髮快速生長番都唔會係問題,就係咁,我一直用咁既心態渡過左幾年,到大約兩年前,即係我43歲當年,我終於發現原來一直都係自欺欺人,心諗想d頭髮好似後生時咁快速生番,係根本冇可能,諗多幾諗,再照下塊鏡,髮線已經好後,好明顯頭額到頭頂位置已經光光地,因為我本身都有少壓baby face,所以就算4張幾野都唔會太顯老,但當時睇到鏡裡面既自己,就好似一個阿伯一樣,shit@@@!!! 唔得,我下定決心要搞搞佢了。

邊個唔想見到鏡入面係最fit既自己?

其實到左當時,我真係覺得自己好幼稚,成日諗住好快會生番頭髮出黎,結果仲衰!於是我上網搵資料,亦都問過一d地中海朋友,結果總結係甩頭髮係天生既,亦都有機會係年紀問題,我呢隻似雄性禿,雄性禿亦都有機會係遺傳,但對於我黎講,乜原因都好,一d分別都冇!我剩係想搞番靚佢,結果我study左好多方法,最後揀左植髮,因為我信佢個原理,亦都睇到好多人分享,包括原來網絡上都有好多植髮分享blog文,我係信,亦都俾到我信心,因為植髮直接抽取仲係健康既毛囊再去植,咁生番出黎既就一定係真頭髮啦!根本冇得輸,我亦都唔想再花精神同埋金錢去搵其他方法。

就係咁,正式決定去做植髮,揀左香港顯赫植髮中心,朋友介紹,話經驗最老到,我都上網查過呢間野,香港最耐係佢,有好多人都share過,評價唔錯,就係咁樣就決定。植髮之前上左顯赫個免費諮詢先,佢呢個唔駛錢可以先見下佢地個植髮顧問,聽下建議再做,我覺得係幾好,顧問都講得好詳細,包括整個植髮流程,有咩要注意等等,聽完之後都叫做放心好多,因為植髮始終係外科手術,點都會有少少緊張。

手術之前影左少少相,脫髮分類表。

呢部就係Artas機,顧問話最香港得顯赫有得做Artas。

見完顧問之後,過左一個禮拜就正式進行植髮手術,我都好緊張下,約左朝早11點做,我10點就去到,諗住俾多少少時間自己舒緩下心情,哈!護士都幾好,好nice下,叫我唔駛緊張,然後醫生就開始同我講下個手術,之後就係設計植髮區,見到佢地都好有經驗,好專業,我其實冇咁驚,手術過程好順利,而且都幾快下,可能因為我係做Artas?Artas係個顧問介紹,話係而家最新既植髮技術,效果最好亦都最快,仲話全香港得佢地顯赫有得做,我冇太深究,最緊要搞得掂。

手術前記錄拍照。

約8個月之後記錄拍照。

完成植髮大約8個月之後,就已經見到頭髮生得7788,效果好好,照下塊鏡,終於似番個中年男人,而唔係一個老伯!我已經好滿足,仲想點?

諗番起,呢件事都算係我人生裡其中一件值得分享既大事,亦令我改變少少做人既態度,有時候唔好乜都咁老定,好似我咁一直以為甩頭髮之後,過冇耐就可以頭髮快速生長番,原來都係自己呃自己!Anyway,希望大家鐘意我既分享,有甩頭髮需要幫手都可以搵顯赫,都值得推薦,https://www.nuhart.com.hk/,大家保重身體!再會!

--

--