Ful İndirme Siteleri — Herkes için

Ful İndir
3 min readJul 11, 2019

Türkiye şartları ve doların yüksek olması nedeni ile İnternet kullanıcıları ful indirme sitelerine büyük bir talep oluşturmaktadır. Bu taleplerinin üzerine hacker ekibi veya güzel bir programın rakipleri tarafından crack dosyalar oluşturulup programları ful indirmeleri sağlanmaktadır. Bunun yanı sıra ful filim indirmeler de oluşmaktadır. Sadece filmler tam indirilmiyor. Oyun kullanıcıları oyunları ful indirme sitelerinden temin etmek zorunda kalıyor.

Bende bu yazımda sizlere ful program indirme sitelerinden bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere ülkemizde program yapılma sayısı çok az ve genellikle çok yararlı programlar bulunmamaktadır. Bu nedenle yurt dışındaki program devlerini tercih etmekteyiz. Fakat şöyle bir şey var ki yurt dışı dolar euro cinsinden çalıştıkları için , ülkemiz de bu paralar kur farkından dolayı bir hayli uçuk gelmektedir. Aslında ful program kullanmak herkes için iyidir, bunun nedenleri apayrı bir konu olduğundan dolayı bunu başka bir konuda ele alacağız. Bu kur farkı bizleri crack programlar kullanmaya itmektedir.

Tabi ki ful program indirmenin zararları da oldukça fazladır. Bunlardan kısaca bahsetmem gerekirse ful programlarda trojen virüsü yada farklı host saldırıları yapmak amacı ile kurulmuş dosyalar bulunabilmektedir. Kullanıcı bu dosyaları bilmeden, program yüklediğini sanarak bilgisayarına kurmaktadır. Bunlara çok dikkat edilmesi gerekir. Ben sizlere aşağı da güvenilir bir kaç siteden bahsedeceğim . Hiç bir geliri olmadan bu siteler sizlere programları ful kullanabilme şansı tanıyorlar. Ben bu listede sizlere Benim sıklıkla kullandığım sitelerden bahsedeceğim. Deneyimlerim şunlardır.

1- Bu site benim yıllardır kullandığım hiç bir reklam almadan bu işi gönülden ve titizlikle yapan bir sitedir. Site sahibi ile tanışma fırsatım olmadı fakat kendine menzil dedirten birisidir. Menzil deyince nedense benim aklıma menzil cemaati geliyor. Bu takma isim olduğu bariz bir ortada fakat cemaatle bir ilgisi var mıdır? bilmiyorum. Menzilin bir diğer anlamı ise nokta demektir belkide bu nedenle konulmuştur. Bu sitede bir sürü program bulabilirsiniz ve gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

2- ful indir sitelerinin ikincisi, bu site daha yeni ortaya çıktı fakat çok hızlı bir şekilde büyüme sağladı. Benim ilgimi çeken ise sayfanın en altında Atatürk resminin olması. Bu da ülkesini seven bir yazılımcı olduğunun göstergesidir. Bu nedenle listemin ikinci sırasını almış bulunmaktadır. Admin kendine yafes diyor hatta resmi var ama kendi resmi midir bilemiyorum. Güzel bir ful indirme sitesi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Virüs barındırma yüzdesi çok düşük fakat yine de dikkatli indirmeler yapmalısınız.

3- Geldik listemizin son kahramanına kahraman diyorum çünkü ben yıllardır full program indir sitelerini kullanıyorum. Bir çok işimde kahramanlık yaptılar bana. Yabancı siteleri arkadaşlar kullanmamanızı tavsiye ediyorum. çünkü dowload linki gösterip reklama tıklatıp hatta sizi bilmediğiniz programları yüklemeye sürüklemektedirler. Bu nedenle yabancı sitelerden indirme yaparken kesinlikle dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum. Üçüncü ful indirme sitemiz gayet şık bir tasarıma sahip ve işini iyi yapabilen bir site daha yeni gelişmektedir. tüm bu üç sitenin içerikleri sanal diskler kullanıyor ve hızlı indir olanağı sağlamaktadır. Sitemiz ise burada

Bizden bu günlük bu kadar Bir daha ki yazımızda görüşmek üzere hoşcakalın.

--

--

Ful İndir
0 Followers

Herkes Güvenle Ful indirsin Diye Buradayız.