Egonezina hain gogorra denean arima suntsitzen duenean Haserreari eutsi ezin diozunean

Gafolix
1 min readSep 3, 2020

--

ba al dakizu
Faltan botatzen zaitut
ba al dakizu

Rasakah maitasuna
Nire maitasuna zuria da
Rasakah maitasuna

Egonezina hain gogorra denean arima suntsitzen duenean
Haserreari eutsi ezin diozunean

Maite zaitut (maite) zaitut

Ez irakatsi gure haurrei lotsatiak izaten
Ez irakatsi gure haurrei koldarrak
Mesedez, ukabilaren berri eman
Benetako egiaren alde

Nire emazteak irribarre goxoa du
Semea, barre algara
Nire emazte gozoak ez du negarrik egiten
Nire semea haserre dago, gizonezkoa
Hildako jendea ikusi nuen
Zakarrontzien artean
Lepoa odol izoztua zuen
Bere aurkariaren labana markatu zuen bart

Terminalaren ondoan dagoen merkatuaren atzealdea
Goiz hartan jendetza bildu zen
Gorputz ustel bat ikusten
Estali sudurra tarteka bota

Jendea negarrez ikusi nuen
Zarata eten
Berehala hurbildu nintzen
Zalantzarekin
Galdetu nion

Dirudienez laguna hil egin zen
Hidam lagunak harmonian bizi dira
Istorioa bakarrik saltatzen da
Biek lotu zuten soka anaia

Bitartean eguzkia altxatzen ari zen
Beroak burua erretzen ari zitzaidan
Hildakoen gainerako odola
Bihotzean gorde zuen
Orduan harkaitz bat bezalakoa zen
Gaua arte
Denak joan arte

Terminalaren ondoan dagoen merkatuaren atzealdea
Beste pertsona bat hil zen
Lepoa odol izoztua zuen
Bere aurkariaren labana markatu zuen bart

Bitartean eguzkia altxatzen ari zen
Beroak burua erretzen ari zitzaidan

Mendekua nonahi dago
Nire bihotza zure bihotzean
Egunaren bihotzean
Mendekua nonahi dago

--

--