איך להעלות עוקבים באינסטגרם

getboost.co.il
2 min readMay 15, 2022

--

קשה מאוד להשיג עוקבים בפלטפורמת מדיה חברתית, במיוחד באינסטגרם. קידום הוא קשה, אבל אם אתה יכול להבין את המשחק, אתה יכול לקצור פרסים עשירים. חוץ מ GetBoost. משפיע חברתי אחד מישראל אמר לי דרך להשיג לייקים ישראלים לאינסטגרם. בניתוח השיטה, גיליתי שהיא ישימה לכל פלטפורמת המדיה החברתית —

  1. בצע אופטימיזציה של חשבון האינסטגרם שלך

איך אדם או מותג יכולים להשיג עוקבים באינסטגרם? אחד הצעדים החשובים ביותר להגדלת מספר העוקבים הוא לבצע אופטימיזציה מלאה של חשבון ה-IG שלך. אם אין לך ביו Insta, כיתובים בפוסטים שלך, שם משתמש מתאים או תמונת פרופיל, איך האנשים בפלטפורמה החברתית ידעו שהחשבון הזה שייך לך או למותג שלך? אתה גם צריך שיהיה לך קישור בביו שלך מכיוון שזו אחת הדרכים הטובות ביותר להניע תעבורת IG מיידית לאתר שלך.

2. המשיכו לפרסם תוכן באופן קבוע
מה הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות כשאתה עובד קשה כדי להשיג עוקבים באינסטגרם? הטעות הגדולה ביותר היא לפרסם תוכן באופן אקראי ואקראי. עליך להמשיך לפרסם תוכן במרווחי זמן קבועים. עשה זאת מספר פעמים ביום, בכל ימות השנה. אל תלחץ את עצמך על זה. אם אתה יכול להרשות זאת לעצמך, אז שכור צוות או שירות שיעזור לך עם זה. המשך לפרסם באותן זמנים שעומדים בקנה אחד עם הזמנים המובילים לפרסום עבור תעשיות מרובות. היצמד ללוח זמנים לפרסום IG.

3. השתמשו ב-Instagram Scheduler כדי לפרסם מראש
אלגוריתם האינסטגרם ממשיך להתפתח ומיישר פוסטים למשתמשים בהתאם להעדפות שהם הראו. אז פרסום תוכן בזמנים הנכונים נותן לפוסטים שלך נראות נוספת על ידי הגדלת המעורבות הכוללת. כך כל הצוות שלך יכול לראות ולהגביר את הדיוק של הקמפיינים.

4. שתפו פעולה עם משפיענים אחרים באינסטגרם כדי להגביר את הנראות
שום דבר לא עובד טוב יותר מאשר להשיג טווח אורגני, אז אתה צריך להשקיע קצת במיתוג צולב. כשאתה מנסה להשיג יותר צפיות באינסטגרם. ועוקבים, חשוב לדעת מה הקהל רוצה. ככל שבסיס העוקבים האורגני שלך יגדל, כך תקבל יותר לקוחות מתעניינים.

5. הימנעו מעוקבים מזויפים באינסטגרם
כשאנשים אמיתיים מתעסקים איתך, יש להם החזר ROI. הפוסטים שלך באינסטגרם מונעים בקלות כאשר אתה מקבל תשומת לב מעוקבים אמיתיים. בנוסף, אינטראקציות אלו פותחות אפשרויות פוטנציאליות אמיתיות. אמנם תמיד תתפתו להשיג עוקבים מזויפים, אבל מכיוון שיש עסקאות כאלה בשוק, עדיף להימנע מהם .אם אתה צריך סיוע אחר כמו איך למשוך מנויים מקומיים באינסטגרם, ממש כמו לקבל לייקים ישראלים לאינסטגרם, וודא שאתה יוצר איתנו קשר ב-GetBoost.

--

--