آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا

ایرانیان سایبر
3 min readFeb 2, 2022

--

آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا

اگر برای مصاحبه اندروید آماده می شوید آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا ، سوالات برتر مصاحبه اندروید را با پاسخ های دقیق بررسی کنید.

مزایا و ویژگی های اندروید

اندروید یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل‌ها است و برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از فروشگاه Google Play دانلود کرد، غیر از برنامه‌های داخلی همراه با گوشی. برخی از ویژگی ها و مزایای اندروید عبارتند از:

منبع باز و رایگان — برای کسب و کارهای کوچک آسان است تا برنامه های انتخابی خود را توسعه دهند.جامعه و حمایت بزرگ

محیط توسعه غنی.برای توسعه اپلیکیشن ها بسیارآموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا مقرون به صرفه است.رابط کاربری بصری.گزینه های اتصال گسترده.پشتیبانی گسترده از فرمت فایل های رسانه ای.ذخیره سازی داده ها با استفاده از SQLite.ویجت های قابل تغییر اندازه.چند لمسی و چند وظیفه ای

چگونه اندروید را یاد بگیریم

توسعه اندروید آسان و سریع است و می توانید از طریق دوره های آموزشی، فیلم ها، آموزش ها و البته کتاب های خوب یاد بگیرید! اگرچه برخی ادعا می کنند که می توانید آن را در یک ماه بیاموزید، اما به شما پیشنهاد می کنیم زمانی را صرف کنید و قدم به قدم در مفاهیم غرق شوید، آنچه را در کتاب می خوانید یا در یک آموزش مشاهده می کنید برای تمرین استفاده کنید و وب سایت توسعه دهنده اندروید را برای مستندات دنبال کنید. به روز رسانی و آموزش برنامه نویسی اندروید با جاواپشتیبانی برای یادگیری اندروید به دانش پایه جاوا نیاز است.

بهترین کتاب های اندروید

ما 10 کتاب برتر اندروید را که برای توسعه ایرانیان سایبر اندروید در سال 2022 به‌روزرسانی شده‌اند انتخاب کرده‌ایم. اجازه دهید در زیر ببینیم.

1. برنامه نویسی اندروید: راهنمای مزرعه بزرگ Nerd

Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide (3rd Edition) (Big Nerd Ranch Guides) نسخه 3 این کتاب و راهنمای مرجع خوبی برای آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا مبتدیان است و حتی اگر تجربه داشته باشید، چیزهای جدید زیادی از این کتاب یاد خواهید گرفت. . این کتاب تمام مفاهیم ضروری اندروید از فعالیت، موضوعات، تم ها، نماها، قطعات، ارتباطات شبکه ای و غیره را پوشش می دهد و حتی یک کلمه از کتاب اضافه نیست. هر فصل، هر پاراگراف دنیایی از چیزهای جدید را برای خواننده باز می کند.

توضیحات مفصل درباره تمام مفاهیم مهم و APIها

شما باید اصول کاتلین (برای جدیدترین نسخه) را بدانید، اگرچه نویسنده برخی از بخش‌های آن را پوشش می‌دهد. نسخه های قبلی بر اساس جاوا هستند

مثال های عملی زیادی آورده شده است که می توانید یادگیری آنها را بهتر تمرین کنید.این کتاب با آخرین تغییرات اندروید استودیو و .سایر ابزارها به روز شده است.نویسنده در طول کتاب سرعت خوبی را حفظ می کند

2. توسعه آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا اندروید Headfirst

Head First Android Development: A Brain-Friendly Guide نسخه دوم این بهترین کتاب برای توسعه اندروید و برای مبتدیان و همچنین برنامه نویسان سطح بعدی است. قبل از اینکه به سراغ این کتاب بروید، باید جاوا را بشناسید. اگر از قبل ایده ای در مورد برنامه نویسی اندروید دارید، ممکن است احساس کنید که کتاب کمی کند و تکراری است، اما برای همه چیزهایی که قبلاً می دانید، یک تجدید کننده عالی خواهد بود. لحن نویسنده خنده‌دار و شوخ‌آمیز است، همراه با توضیحات و نمونه‌های کد قابل فهم.

رویکرد گام به گام.بسیاری از موضوعات پوشش داده شده است، اگرچه شما هرگز به دلیل رویکرد نویسنده این بار را احساس نمی کنید.پروژه های بزرگی که شما را با اصول اولیه آشنا می کند و شما را برای سطح بعدی آماده می کند.حاشیه‌نویسی‌های دست‌نویس، فاصله‌های بین متن‌های کتاب، احساس خوبی از مربیگری مناسب می‌دهد.

اصول را به طور مفصل پوشش می دهد.کمی برنامه نویسی اندروید با جاوا پرمخاطب برای کسانی که با تجربه هستند.3. برنامه نویسی جاوا برای توسعه دهندگان اندروید برای Dummies

--

--