دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

ایرانیان سایبر
3 min readMay 2, 2022

--

دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد

Udemy با ارائه بیش از 170000 دوره دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد رایگان و پولی، یک وب سایت آموزش آنلاین است که در آن افراد می توانند انواع مختلفی از مهارت ها، از موسیقی گرفته تا فناوری اطلاعات و نرم افزار را بیاموزند. دسته توسعه به تنهایی دارای هزاران دوره آنلاین از جمله کلاس های توسعه وب، علم داده و یادگیری ماشین است.

دوره های پیشنهادی:توسعه وب با انجام: HTML / CSS از ابتدااولین وب سایت خود را در یک هفته با HTML5 و CSS3 بسازید3. Soolearnصفحه اصلی وب سایت Soolearn

Soolearn با بیش از 40 میلیون کاربر، یک پلت فرم آموزشی است که بیش از 20 دوره آنلاین برنامه نویسی را در موضوعاتی مانند جاوا، HTML، CSS و جاوا اسکریپت ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند برنامه نویسی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد را در وب یا از طریق برنامه تلفن همراه آن یاد بگیرند.

از یک سیستم یادگیری با اندازه لقمه استفاده می کند که هر بخش را روی یک موضوع متمرکز می کند. Sololearn رایگان است، اما نسخه Pro آن دارای مزایایی مانند تمرین نامحدود برای تکمیل و تجربه بدون آگهی است. با پرداخت ماهیانه 12.99 دلار در ماه یا با صورت‌حساب سالانه 5.83 دلار در ماه در دسترس است.

دوره های پیشنهادی:هسته پایتونC++4. کورسراصفحه اصلی وب سایت Coursera

Coursera یک سایت آموزش آنلاین است که با بیش از 200 دانشگاه و شرکت برای ارائه هزاران دوره همکاری می کند. این کلاس ها موضوعات مختلفی دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد از تجارت گرفته تا علوم کامپیوتر را پوشش می دهند.

دوره های رایگان و یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه برای دوره های پولی ارائه می دهد. گزینه های آموزشی برتر Coursera از نظر عمق و هزینه متفاوت است — از 9.99 دلار برای پروژه های هدایت شده تا هزاران دلار برای برنامه های مدرک دانشگاهی آنلاین.

دوره های پیشنهادی:خودت کد بزن! مقدمه ای بر برنامه نویسیHTML، CSS، و جاوا اسکریپت برای توسعه دهندگان وب5. آکادمی خان صفحه اصلی وب سایت آکادمی خان

خان آکادمی، یک سازمان غیرانتفاعی معروف، منابع آموزشی و یادگیری را به صورت رایگان ارائه می دهد. این مجموعه گسترده ای از دوره ها را در دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد مورد موضوعات مختلف از جمله مبانی برنامه نویسی و علوم کامپیوتر ارائه می دهد. همچنین دارای یک برنامه موبایل برای iOS و Android است که کاملا رایگان و بدون اشتراک یا خرید درون برنامه ای است.

دوره های پیشنهادی:برنامه نویسی کامپیوترساعت کد6. edXصفحه اصلی وب سایت edX

مانند Coursera، edX یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که با بیش از 160 دانشگاه همکاری می کند تا بیش از 3000 دوره با کیفیت بالا ارائه دهد. این موضوعات شامل موضوعات مختلفی از جمله علوم کامپیوتر و تجزیه و تحلیل داده ها است.

مسیر ممیزی رایگان آن به کاربران امکان دسترسی موقت به تمام مطالب دوره را می دهد. با این حال، فقط کاربرانی که به مسیر تأیید شده ارتقا می‌یابند می‌توانند تکالیف درجه‌بندی‌شده را تکمیل کرده و گواهی‌نامه دریافت کنند. هزینه انجام این کار می تواند از 50 تا 300 دلار هزینه داشته باشد. این پلتفرم همچنین دارای برنامه های ممتازی است که از برنامه های دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد گواهینامه حرفه ای از 299 دلار شروع می شود تا مدرک کارشناسی ارشد از 10000 دلار شروع می شود.

دوره های پیشنهادی:اصول HTML5 و CSSبرنامه نویسی برای همه (آغاز با پایتون)7. GeeksforGeeksوب سایت GeeksforGeeksصفحه نخست

GeeksforGeeks یک پلت فرم آموزش الکترونیکی است که بر کمک به افراد در یادگیری برنامه نویسی و علوم کامپیوتر متمرکز است. مقالات، آزمون‌ها، آموزش‌ها، دوره‌ها، مسابقات و حتی فهرست‌های شغلی را برای برنامه‌نویسان ارائه می‌دهد.

دوره های رایگان و پولی آن در سه دسته اصلی وجود دارد: زنده، خودگام، و مدرسه. افراد می توانند انتخاب کنند که از طریق پخش زنده، ویدیو دوره های کلاس برنامه نویسی صفر تا صد های از پیش ضبط شده یا ترکیبی از هر دو از کارشناسان بیاموزند.

دوره های پیشنهادی:کارگاه HTMLمقدمه ای بر جاوا اسکریپت8. MIT OpenCourseWareصفحه اصلی وب سایت MIT OpenCourseWare

--

--