וילונות ונציאניים התחושה הכי חמימה ונעימה

וילונות גלומר
2 min readJan 22, 2018

--

כולנו מחפשים את העיצוב המושלם למשרד, לסלון, לחדר השינה או לעסק אך לעתים אנו לא מצליחים להבין אלו פריטים יעשו את ההבדל. הווילונות הם מהפריטים הכי חשובים שדווקא לא זוכים לתשומת לב רבה, ורוב האנשים אפילו לא מבינים אל ואפשרויות עומדות בפניהם. וילונות ונציאנים יכולים להיות השדרוג שהבית שלכם צריך והגיע הזמן להכיר אותם מקרוב.

מהם וילונות ונציאניים?

כולנו רגילים לכך שהווילונות היחידים שקיימים הם וילונות הזזה או וילונות גלילה, ולרוב אלו הם הווילונות שמקשטים את הסלונים וחדרי השינה ברחבי הארץ. אין ספק שווילונות אלו יכולים להתאים מאוד למקומות מסוימים אך לכל הפחות צריך לשקול את הווילונות הוונציאנים ולהכיר מה היתרונות שלהם. וילונות ונציאניים בנויים משלבים אופקיים שיכולים להיות ארוכים או קצרים לפי הדרישה. הווילונות הללו לרוב נראים כמו תריסים אך הם אינם בדיוק תריסים, על אף שהם נקראים כך לעתים, כיוון שהם פועלים במנגנון מעט שונה, כזה שלא מורכב על מסילות.

מה היתרונות בווילונות ונציאניים?

· וילונות ונציאניים מחדירים אור בדיוק בכמות שאתם צריכים. התאורה היא אחד הפרמטרים החשבים ביותר בבית מעוצב, דבר שהרבה ישראלים שוכחים בדרך לבית החלומות שהם מנסים ליצור. אין ספק שגופי תאורה מעוצבים יכולים לתרום הרבה לבית אך אל תשכחו שאור השמש הוא הדבר הכי טבעי שיש והגורם שישנה לחלוטין את איך שהבית שלכם נראה.

· הבעיה היא שאור השמש יכול להיות חזק מידי ולעתים אנו רוצים לקבל רק קצת ממנו, אך הארה חלקית לא ניתן לקבל, בוודאי לא בווילון הזזה או וילון גלילה. השלבים של הווילונות הוונציאנים יאפשרו לכם לקבל בדיוק את כמו התאורה שתרצו. ניתן לפתוח את הווילון לחלוטין או להוריד אותו לחלוטין ולפתוח את השלבים בזווית הרצויה, כאשר ניתן גם לשחק בין כל הווריאציות עד לקבלת האווירה המושלמת.

· וילונות ונציאניים מגיעים בשלל עיצובים. ניתן לבחור עיצוב יוקרתי, דבר שנקבע גם לפי איכות החומרים שמהם עשוי הווילון וכמובן לפי הצבע והסגנון עצמו. יש וילונות שיוצרים אווירה כפרית וחמימה ויש וילונות שיוצרים אווירה צעירה וקלילה, כך הבחירה מצד אחד לא אמורה להטריד אתכם ומצד שני תגבה מכם הרבה זמן עד לקבלת הווילון המושלם.

· אם נמאס לכם מהמראה של רוב הבתים בישראל ואתם מחפשים משהו קצת שובר שגרה, אלו הם הווילונות בשבילכם. מעבר לכול, למרות כל היתרונות המשמעותיים שלהם, מדובר בווילון יוצר דופן, כזה שלא ניתן לראות בהרבה מקומות. העיצוב המיוחד יבלוט בכל מקום ויתפוס הרבה מתשומת הלב של כל מי שנכנס וההשתלבות שלהם בכל עיצוב תהיה פנטסטית.

וילונות ונציאניים לתחושה הכי חמימה ונעימה

את הווילונות החדשניים הללו ניתן לראות כיום בעיקר במשרדים ובעסקים שונים, בעיקר במרפאות וסוכנויות אך גם בחלק מהמסעדות שהלכו על עיצוב יותר חדשני ומתקדם. אחד היתרונות בווילון הוונציאנים הוא היכולת לשלב אותם באווירה חמימה ונעימה. הסיבה לכך היא האפשרות לקבל וילונות שעשויים מעץ. אמנם זה נשמע לכם מעט מוזר אך אל תשכחו שלא מדובר בווילונות שאתם מכירים ורגילים אלא בווילונות שעשויים משלבים שלרוב מזכירים יותר תריסים. השלבים הללו יכולים להיות עשויים מעץ שייתן אווירה כפרית, עץ אדום ועמוק או עץ בהיר וקליל.

מאלו חומרים נוספים עשויים הווילונות הוונציאנים?

יחד עם העץ, שהוא החומר המוביל ממנו ניתן לקבל עיצוב חמים ונעים, ניתן לרכוש וילונות שעשויים מפלסטיק על סוגיו השונים, כמו פוליסטירן או PVC וניתן לבחור גם באלומיניום. וילונות ונציאניים

--

--

וילונות גלומר
0 Followers

גלומר וילונות החברה הותיקה באור יהודה לוילונות מכל הסוגים הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר 5386000–03 ונשמח לעמוד לשירותכם כנסו לאתר http://glomar.co.il/