بیلبوردهای تبلیغاتی و

Hadi Ghasemi
2 min readOct 27, 2021

--

مجری تبلیغات محیطی در جاده پرسپولیس چگونه یک قایقرانی صنایع دستی با 12.8٪ افزایش یافت و با تبلیغات و کمپین بیلبورد دیجیتال محلی

Pint Pint Pint Collective یک ماموریت ساده است: برای حمایت از جامعه. این تمرکز از روز اول بود، جایی که بنیانگذار، پیتر قاهره، از یک مدل کسب و کار که در زمینه کمک به نوشیدنی های جدید قرار دارد، رویای خود را به نمایش گذاشت. پیتر آن را به اولین کارفرمایان نوازندگان مقایسه می کند، هنرمندان بلندپروازان را فرصتی برای فروش آبجو خود را در یک محیط حرفه ای برای اولین بار.

با جامعه در قلب کسب و کار خود، پینت مردم مورد نیاز تاکتیک های بازاریابی بود که به دنبال آن بود. و همانند بسیاری از کسب و کارهای کوچک، بودجه تبلیغاتی آنها محدود بود، خواستار استراتژی بازاریابی متمرکز و کارآمد بود.

بنابراین پیتر به اردوگاه تبدیل شد تا کمپین خود را بر روی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال محلی راه اندازی کند، که به 12.8 درصد از آبجوسازی پینت مردم بازدید می کند. بررسی کنید که چگونه:

این نوع پیشنهادات نوعی چیزهایی است که خریداران تمایل دارند. اگر شما انتخاب کنید تا آنها را ارائه دهید، می توانید حق بیمه خود را در موجودی خود برای انجام این کار شارژ کنید. به خریداران ابزارهای اضافی برای رسیدن به مخاطبان خود بدهید و شما می توانید حق بیمه را بپردازید شرکت های تبلیغاتی در جاده پرسپولیس مرحله 6: دریافت DSPS برای پشتیبانی از ویژگی های که کسب و کار شما را افزایش می دهد یک دسته از ویژگی های موجود در دسترس گسترده وجود دارد که می تواند زندگی را آسان تر و سودآور تر برای کسب و کار شما. مشکل این است که همه DSP ها آنها را در کنار آنها پذیرفته اند. با در نظر گرفتن برخی از زمان برای متقاعد کردن آنها به برخی از API های ما، شما می توانید ارزش پنهان را در کسب و کار برنامه نویسی خود باز کنید.

--

--