جک سهند

Hanajafari
2 min readMar 2, 2022

--

پارکینگ سهند به گونه ای طراحی شده است که برای یک محیط مسکونی شلوغ مناسب می باشد. جک این محصول دارای موتور کوچکی است که داخل دست قرار گرفته و گشتاوری را به گیربکس می دهد تا قدرت موردون را افزایش داده و پارکینگ را به حرکت درآورد و در نهایت به سمت عقب حرکت کند.

سهند به دلیل کیفیت خوب پارکینگ ایرانی ارزش دارد. این پارکینگ می تواند به راحتی هر دستگیره در را تا وزن 350 کیلوگرم جابجا کند که برای پارکینگی در این سطح یک تقویت عالی است.

سهند 400 با توجه به ویژگی های پارکینگ خود دارای طرح مدیریت زمان است که به کاربر اجازه می دهد تغییرات زیادی از جمله کاهش سرعت در انتهای حرکت درب، سفارش قفل برقی، شناخت و بستن موانع و تنظیم تکی آنها را انجام دهد. جک طرح مدیریت زمان قابلیتی است که فقط در فضاهای پارکینگ پیشرفته استفاده می شود. بنابراین جک برقی سهند 400 یکی از قدرتمندترین محصولات می باشد که گزینه بسیار مناسبی برای پارکینگ مسکونی می باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای پارکینگ سهند 400 باید در نظر گرفت این است که محصول بسیار روان و بی صدا کار می کند. جک بازویی 400 سهند دارای کورس حرکتی روان است که در هنگام کار مشکلی در طبقه اول و دوم محصول ایجاد نمی کند. فرض کنید در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنید و باید هر روز به صدای پارکینگ نگاه کنید. در صورت خرید محصول درب اتوماتیک سهند مدل 400 صدای جک شما را نگران نخواهد کرد.

برای مشاهده و خرید جک پارکینگی سهند به وب سایت کیان کالا مراجعه کنید.

--

--