當首爾仍是叫漢城的那些年(伍)

IF
사랑하다
Published in
Dec 28, 2017

我相信,無論係我嘅Facbook friends,定係Medium嘅讀者,都應該有返新工嘅經驗;更大機會係多於一次嘅返新工經驗。返新工嘅第一日,同date一條新女第一次出街一樣,你會充滿遐想。一陣見到個女仔,佢著得靚唔靚呢?同佢去邊好?食乜好?食完做乜好?我拖唔拖佢好?嘴唔嘴佢好?佢會唔會肯第一次出街就同我去爆房?去百佳維多利亞好定係四四正正咁去次九龍塘(「四四正正咁去次九龍塘」係好多港男嘅bucket list項目)?

遐想幻想狂想妄想,總之好多想像空間。

喺第一次約會來臨之前,就係戀愛最美麗嘅時候。想像係美麗嘅,現實係殘酷嘅。直到你見到條女著得仲毒過你,去邊乜都話是但,食嘢奄尖聲悶,一邊食一邊玩手機,單都未埋就話夠鐘返屋企老母會等門,全程連手指尾都掂唔到,咩叫爆房呀?

返新工其實冇乜分別。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,但唔會係全部,我會盡量維持喺一個月三幾篇嘅members only文章,等免費用戶都有機會去選擇睇我嘅嘢(非會員每個月有三篇quota)。不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲涯夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │