當首爾仍是叫漢城的那些年(廿肆)

IF
사랑하다
Published in
Mar 5, 2018

--

圖:tobyhk ©

1990年感恩節前夕,Santa Monica某高中嘅戶外籃球場。

「Yo! Watch out! Incoming!」場裏面傳嚟一聲警告。

當時喺場邊行過嘅我,下意識抬頭一望,有個籃球高速咁向我呢邊飛過嚟,但我仲夠時間閃避,於是我一閃身,籃球喺我身邊擦身而過,然後兜口兜面省中行喺我後面嘅一個四眼妹。

「吖!!」個波啪一聲正中個女仔塊面,佢眼鏡飛脫,掩面跌坐地下。

我轉身行埋去睇吓個女仔,佢掩住口鼻,但兩行眼淚就掩唔住;佢好似想講嘢,但出唔到聲。

「你放手俾我睇吓?」我一邊扶佢坐返起身,一邊同佢講。

佢慢慢放手,我見到成鼻成口血,連佢棚鋼牙都沾血;睇見都痛。

「唔好望啦好唔好,又唔係靚……」個女仔終於開聲,但口齒不清兼好細聲。

「我想睇吓你傷成點啫……」我將視線放返上佢對眼度,霎時四目交投,有啲尷尬,於是各自轉頭。我執返佢嗰副成呎厚嘅眼鏡,左邊玻璃已經碎裂。

「我睇唔到路呀,請問你可唔可以陪我去醫療室呀?」佢問我;好有禮貌。

我慢慢扶佢起身,先知道原來佢咁嬌小,都唔知有冇五呎(後來知道,佢有五呎一);好少鬼妹咁細粒。

我一邊扶住個「盲妹」行去醫療室,一邊喺褲袋抄咗包紙巾,掹咗張俾佢。

「多謝!」佢仍然係好有禮貌。「你叫咩名呀?」

「我叫Alan,你呢?」其實我同佢喺學校見過好多次,係未傾過偈。

「原來係你;」佢好輕聲咁講。「我叫Colette。」

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │