當首爾仍是叫漢城的那些年(捌)

IF
사랑하다
Published in
Jan 8, 2018

--

漢城嘅夜色同香港有好多相似嘅地方,一樣係華燈璀璨;然而,璀璨嘅係燈光,唔係星光。某啲夜晚當我揸車入漢城時,由自由路駛向內部循環路嘅方向遠望,你會見到首都圈內一片燈火通明,照到整個天都係粉紅色。當車經過南大門,無論喺上南山嘅方向定係往江南嘅方向,建築物嘅射燈同街燈都將街道照得好似日間一樣。喺呢個年代,呢啲叫光害;但係喺九十年代,呢啲係繁榮嘅象徵。

當繁榮璀璨嘅都市燈光同繁星爭寵嘅時候,究竟我哋錯過咗幾多樸素但美麗嘅星空?

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,但唔會係全部,我會盡量維持喺一個月三幾篇嘅members only文章,等免費用戶都有機會去選擇睇我嘅嘢(非會員每個月有三篇quota)。不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │