當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾叄)

IF
사랑하다
Published in
May 10, 2018

--

圖:Tobyhk ©

十二月三十日,繼續摺埋喺宿舍。

喺呢個聖誕新年學校假期內,我哋同外界嘅接觸,可謂少之又少。除咗必要嘅事情,例如買餸買嘢食之外,我同Chloe都盡量避免外出。

一段戀情,最甜密嘅時間,永遠都係雙方對對方有意、但仍然未表白嘅曖昧時間。而一段戀情,最親密嘅時間,就係當兩個人已經有咗肉體關係,但仍然未習以為常嘅嗰段時間。

當一對戀人經已衝破咗最後嘅防線,身體已經唔再係一個禁區,兩個人之間,就會有一種intimacy、一種難以形容嘅親密感覺,一種好似將對方當成自己身體一部份嘅感覺。喺呢個時候嘅戀人關係,性係一道橋樑、一種親蜜交流嘅方式,而唔係一個目的。

外界嘅任何嘢,對我哋嚟講,都係不必要嘅。只要一個與世隔絕嘅小空間,有足夠為生嘅必需品就已經足夠。

何況,我哋仲有大量《大時代》未煲晒。(即係話,我哋唔係淨係喱埋搞嘢)

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │