當首爾仍是叫漢城的那些年(肆拾壹)

戀戰 • 서울 (合)

IF
사랑하다

--

圖:Tobyhk ©

(留意返:《當首爾仍是叫漢城的那些年》係一部以廣東話母語寫嘅小說。)

仍然係平安夜,凌晨時份。

Chloe幽幽轉醒,望一望我,然後揭開小小被頭,檢視自己是否衣冠整齊。

「唔使睇喇,」我開佢玩笑。「今次真係衣冠不整喇。應該係話,乜衣冠都冇,喺晒地下。」

佢好怕醜咁笑起上嚟,然後掹個枕頭掟我。

「我要著衫呀,」佢半帶嬌羞咁講。「快啲擰轉面!」

「怕乜啫?」我繼續玩。「頭先乜都見晒啦!」

「애~~」佢嬌嗔、一邊搵被遮住自己、一邊企圖捉住我嚟打;結果打又打唔到,被又跌埋;唔知顧得打定顧得遮住自己。「你好衰㗎!佔完人便宜仲要蝦人!」

係咪每個女仔同男朋友第一次親熱之後,都會變得咁嗲嘅呢?

「唔同你玩呀,」Chloe捲住張被、企咗起身、向衣櫃方向半行半跳過緊去。

「借件衫俾我著吖!」佢行行跳跳、突然間一聲慘叫,連人帶被仆咗落地。

「에구~~嗚……痛痛……我要抱抱!」佢扁晒嘴遞起雙手,我埋去抱起佢。還好張被包住佢,應該冇受傷。

「咁你想要咩衫呀?」我問佢。「我攞俾你啦。」

「喺東大門第一次見面,同你一齊買嗰件。」佢笑得好嬌嗲。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │