當首爾仍是叫漢城的那些年(陸拾)

但凡未得到 但凡是過去 總是最登對

IF
사랑하다

--

圖:Tobyhk ©

問心嗰句,其實我喺咪真係咁擔心,Colette同Chloe成為朋友呢?

唔係。

同Chloe一齊都已經有一段日子。佢嘅開朗少女性格,令到佢有唔少朋友;但同時地,我發現佢其實冇乜知心朋友,冇乜閨蜜。美恩可以算得上係佢嘅閨蜜,但亦都係透過我而認識嘅。

喺現實生活中嘅Chloe,就只會將佢嘅心事,話俾我同美恩知。我女朋友當我係佢可以傾訴心聲嘅好朋友,我當然高興;但我亦都希望佢可以擴闊佢嘅生活圈子。如果佢同Colette可以成為知己的話,就最好不過;因為Colette係我百分百信賴嘅人。

我之所以擔心Colette到訪,唔係因為Chloe,係因為我自己。畢竟,我哋喺埋一齊嘅時間太耐、分手分得太冤枉。

如果你問我,係咪對Colette餘情未了,我會答你:係。

唔好誤會,我好愛Chloe,我絕對唔會做出任何對佢唔住嘅事。只不過,Colette再次喺我生活中出現,的確喺我心中,泛起咗一絲漣漪。

同是過路 同造過夢 本應是一對
人在少年 夢中不覺 醒後要歸去
三餐一宿 也共一雙 到底會是誰
但凡未得到 但凡是過去 總是最登對

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,但唔會係全部,我會盡量維持喺一個月三幾篇嘅members only文章,等免費用戶都有機會去選擇睇我嘅嘢(非會員每個月有三篇quota)。不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲捱夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!
P.S. 手掌最多拍50下,都唔使另外俾錢嘅;希望大家唔好咁Facebook,拍多幾下鼓勵吓,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │