當首爾仍是叫漢城的那些年(肆)

IF
사랑하다
Published in
Dec 25, 2017

我知大家諗緊乜,你條友咁樣嘆慢板咁寫法,寫到普京退休你都未寫完啦!唔會喎,敘事唔係我強項,我好快就會乾塘,之後都會跳住嚟寫,per event basis。其實就算我想,我都冇咁嘅能耐將三年嘅嘢當日記咁寫出嚟,你估我係司馬遷咩;呃稿費/clap冇你哋諗得咁易㗎。

上次講到:我喺東大門街頭,俾個韓妹連人帶冰咁狠狠撞咗一嘢,佢杯思樂冰,後來證實係刨冰,杰噠噠嘅綠色糖漿,好似鬼口水咁撻咗喺我件白色polo上面。我心一句「死八婆」口一句「屌」,手忙腳亂咁想撥走身上啲鬼口水,點知越撥越大撻。我稍稍抬頭啤住條韓妹,咁啱呢個時候佢亦抬頭望一望我。

吖!

我知我嘅文字功夫力有不逮,我嘗試吓去形容:我見到一張俏麗嘅鵝蛋面,淡掃蛾眉,雙眸粲粲如星(唔好意思查老前輩),一頭及肩嘅one length秀髮,嘴角散發住幾分少女嘅俏皮。佢大約五呎七八左右,同佢高䠷身型唔配合嘅係嗰股衝力,我懷疑佢有運內功,我有少少俾佢撞到腦震盪,呆立當場。

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

呢個系列有啲篇幅會係members only,但唔會係全部,我會盡量維持喺一個月三幾篇嘅members only文章,等免費用戶都有機會去選擇睇我嘅嘢(非會員每個月有三篇quota)。不過都係嗰句:寫稿佬都要食飯㗎,除非你真係好討厭我嘅文字,否則我都希望你會clap吓我啲文,尤其係members only嗰啲。俾clap又唔使你俾錢,當幫補吓我啲涯夜寫稿咖啡錢啦;感激不盡,多謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │