הילית מזרחי
1 min readJun 22, 2015

הדברה תל אביב — הרחקת יונים בתל אביב

בתור אשת קריירה תל אביבית עמוסה אין לי זמן או כוח להתעסק עם ג’וקים, זוחלים או יונים מציקות, נדמה כאילו הדירה שלי היא אבן שואבת לכל המזיקים הללו, נדמה כאילו שכמעט כל ערב אני צריכה לרדוף אחרי איזה ג’וק או שיירת נמלים עם בקבוק ריסוס ביד או כפכף מזדמן וכאילו זה לא מספיק אז להשכים בבוקר עם היונה התורנית על אדן החלון, החלטתי שמספיק והגיע זמן לקחת עניינים לידיים חיפשתי בגוגל חברת הדברה תל אביב, ומחרוזת נוספת אודדות הרחקת יונים בתל אביב.

לאחר שיטוט קצר ובדיקה קצרה מצאתי עסק, גם מומלץ בכמה פורומים של תל אביביים בקצור נשמע טוב.

אני אקצר לכם, עכשיו בערב אני יכולה לקרוא איזה ספר טוב בכיף, לא לדאוג אם השארתי חלילה איזה סיר על הכיריים או ממתק על השיש, הבית חף ממזיקים ובבקרים מעיר אותי רק השעון המעורר בדיוק בזמן ולא איזה יונה שהחליטה לקחת לי שעת שינה, תנסו גם.