【營養師 VS 營養學家】

Hkfoodnu
2 min readFeb 3, 2020

--

嚟到新平台既第一篇文章,就想講下係Instagram未講過既野。第一件事想講解下,就係本人係營養學家,唔係持牌營養師,你地知唔知有咩分別?

Photo by Brooke Lark on Unsplash

太深入就唔講啦,大家都淨係會想知個實際定義係點區分。根據Hong Kong Nutrition Association定義:「部分認可大專院校設有營養治療學及/或食品及營養學課程,完成課程並取得相關學位(學士、碩士或博士)的人士可成為營養學家」。營養學家英文係Nutritionist,就係要有認可學歷,然後去進行健康推廣同基本飲食建議既人。筆者係香港大學Food & Nutritional Science畢業生,所以就係一個營養學家Nutritionist。

營養師,英文係Dietitian。個分別位係佢係一個更嚴謹既制度,要攞牌,會接受過臨床營養學同飲食諮詢輔導實習訓練。所以佢職能上唔只係好似營養學家咁做日常健康飲食推廣,而係更偏向於病理同治療方面既臨床工作,佢地真正有資格給予病人專業飲食建議,例如糖尿病人,厭食症患者等等。因此平時有啲朋友會問我有咩咩病應該點食,我都會講返我無咁既資格去比意見,戴左頭盔先。

至於點去成為註冊營養師Dietitian,簡單講就係去英/澳等地讀返認可課程加實習,攞埋個資格,就可以返香港做野,叫自己做英國/澳洲註冊營養師。而香港唯一就係有個HKU SPACE營養治療學深造文憑可以成為香港認可以營養師,但國際認受性去到高唔高,我就無特別研究了。

值得一提,市面上有啲人連認可學歷都無就叫自己係營養學家,其實係有問題的。營養學家雖然無營養師實習到咁in-depth,但都唔係你話自己係就係。

總結而言,想講返我係一個推動健康飲食既營養學家;但如果你已經去到有病,需要飲食治療意見,我就無資格去幫你架啦,搵返醫生再轉介你去註冊營養師啦。

Follow我Instagram啦:https://www.instagram.com/hkfoodnu/

--

--

Hkfoodnu

hkfoodnu = HK Food & Nutrition,一個香港人,推廣有關食物營養資訊,破除迷思。 🎓 香港大學食物及營養學畢業,之後做孖劇亭,因為香港無營養師制度,懶得去外國攞資格。 📧 hkfoodnu2018@gmail.com