Yeni Yüzyıl Üniversitesi Hukuk Fakültesi

Hukuk Kitap Evi
1 min readAug 9, 2018

--

Vatan Sağlık ve Eğitim Vakfı tarafından 28 Şubat 2009 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak İstanbul İlinde kurulmuş bir vakıf üniversitesi olan Yeni Yüzyıl Üniversitesi, 2010–2011 eğitim ve öğretim döneminde öğrenci alımına başlayarak öğrenci yetiştirmeye başlamış ve ilk mezunlarını vermiştir. Üniversitede şuanda aktif olan 10 fakülte bulunmaktadır. Tıp, eczacılık, diş hekimliği, İİBF, mühendislik, fen edebiyat, iletişim, sağlık bilimleri, güzel sanatlar ve Hukuk Fakültesi olmak üzere faaliyet gösteren fakülteler dışında meslek yüksek okulları ve sağlık hizmetleri meslek yüksekokulu da bulunmaktadır. Ayrıca sağlık, sosyal ve fen bilimleri enstitüsü de bulunmaktadır.

Üniversite hedef olarak üst düzey bilgi sahibi, özgüvenli, uluslar arası ve toplumuyla barış içinde olan hukukçular yetiştirmeyi hedeflemiştir. Hukuk öğrencisine araştırmacı bir kimlik kazandırmak isteyen üniversite, ayrıca öğrencilerine üst düzey öğretim üyeleriyle her zaman iletişim kurma olanağı sağlayarak öğrencileriyle, akademik kadronun iç içe olmasını sağlamıştır. Böylece öğrencilerin tecrübeli öğretim üyelerinin tecrübelerinden yararlanarak bilgisini yüksek seviyelere çıkarması amaçlanmıştır.

Teorik derslerin dışına çıkılarak ders uygulamaları yapmak öğrencileri mezuniyet sonrası iş hayatına hazırlamada önemli bir yer tutar. Fakülte bu kapsamda öğrencilerine bölümünde ön plan çıkan kişileri öğrencileriyle bir araya getirerek bu kişilerin tecrübelerini öğrencileriyle paylaşmasına vesile oluyor. Hukuk Fakültelerinde eğitim gören öğrenciler için ders dışı uygulamaların önemli olduğunu varsayarsak bu tür uygulamalar öğrencilerin kendilerini geliştirmelerini ve mesleğinde iyi bir konuma ulaşmasında önemli bir yer tutmaktadır.

--

--

Hukuk Kitap Evi

Hukuk Kitap Evi, tüm Hukuk Yayınevi yayınlarını en güncel halde listeler ve tüm Yazarların kitaplarına satıcılar aracılığı ile ulaşmanızı sağlar. #hukukkitapevi