Staj 1. Gün

Merve Çelik
1 min readJul 19, 2023

--

Stajın ilk günü benim için yeni başlangıçlara adım attığım bir gündü. Staj yerimde benimle ilgilenen Emre Bey’le bir yol haritası belirledik. Şirketin de şuan hizmet verdiği Web(ağ) yazılım ,Web tasarımı , SEO (arama motoru optimizasyonu) ve Mobil uygulama alanlarına adım atmış oldum .Bu sayede Frontend (Ön yüz ) öğrenmeye başlayacağım . Frontend kısmında biraz yol aldıktan sonra backend(Arka yüz ) ile devam edeceğim. Bugün için ilk olarak HTML(Hiper Metin İşaretleme Dili) öğrenmeye yönelik kaynaklar araştırdım .

Video olarak takip ettiğim eğitim serisi BTK Akademinin HTML 5 ile Web Geliştirme Dersleri olacak.

Link(bağlantı) : https://www.btkakademi.gov.tr/portal/course/html5-ile-web-gelistirme-13200

Bu derslerde kullanılan sunumu da pdf (PDF Portable Document Format; Taşınabilir Belge Biçimi), bağlantısı olarak buraya eklemek istiyorum (BTK Akademi ders sayfasında kaynaklar kısmında bulunan dosya bağlantısı ) :

Link: https://files.btkakademi.gov.tr/171_HTML5_ILE_WEB_GELISTIRME/Egitim_Dokumani.zip

Faydalı bir web sitesi olan W3bSchools konuları takip etmemde çok yardımcı olacak .

Konular çok açık ve net anlatılmış . Örneklerle pekiştirilmiş.Eğer isterseniz egzersiz yapma şansı da buluyorsunuz !

Link: https://www.w3schools.com/html/default.asp

Arkadaşımın tavsiyesiyle yine Web ile ilgili dili İngilizce olan pdf formatında bir kaynak paylaşacağım :

Link: file:///C:/Users/Merve/Downloads/Web_Dev.html

Bugün kaynaklarımı belirlediğime göre artık çalışmaya başlayabilirim!

CODESOFTWARE DIGITAL AGENCY

--

--