持續進修,講就容易做就難

the Edvanced team
3 min readAug 7, 2020

--

持續進修一直係社會上嘅熱門話題,個個都知佢嘅好處,但係喺現實中,持續進修嘅人一直偏低。就算政府將持續基金由一萬蚊提升到2萬,都係得8%嘅合資格人士領取。究竟持續進修點解咁困難?就住呢個問題,我哋訪問咗一位曾經修讀持續進修基金轄下韓文課程嘅大學生Stephanie, 以下係佢嘅故事。

「我的CEF之旅」

從前有一日,我突然想學韓文,於是,我去咗上網search吓啲韓文course。我自己覺得,要揀持續進修嘅課程嚟讀,最重要都係要睇間院校信唔信得過。要係好可靠,好值得信賴嘅院校先至可以提供到最好嘅學習體驗。於是,經過咗漫長嘅搜索之後,我最後揀咗香港大學專業進修學院,佢哋係香港最大嘅CEF課程提供者。不過,佢哋收嘅學費真係貴,搞到我要同阿媽借錢嚟學韓文。好在,原來我讀緊嘅嗰個course係可以claim到CEF嘅兩萬蚊資助,所以我即刻撲去申請。
但係開始申請先發現,原來想攞到筆錢都唔係咁易嘅。一來,我要喺政府個CEF網站度搵返晒啲要交去審核嘅文件,但係個網站就寫到唔清唔楚,我搞咗半日都唔知有啲咩要交。二來到我交完之後等咗幾個月我都收唔到一絲音訊,直至幾個月後,我都就嚟唔記得件事,先突然間收到個sms。好在,個sms係通知我申請成功嘅,如果唔係我又要再搞過。
如果個claim錢嘅程序可以容易啲,例如有個平台可以整合晒所有高質素CEF課程嘅資訊,然後又可以幫我處理晒啲麻煩嘅claim錢手續,咁我咪可以將注意力放返喺學習上,學得更加好囉。

~ Stephanie ~

聽過呢個故事之後,我哋總結出幾個由報讀至到claim CEF嘅過程。

1. 你先要去CEF個網站搜尋你想讀嘅課程,搵清楚課程資料,同埋確定佢係可以claim CEF嘅。

2. 如果CEF個網站有啲咩資料漏咗,你就要另外再搵返課程提供者,澄清返啲資料。

3. 如果你讀完某個course要claim錢嘅時候,你要另外填返一份好長好複雜嘅CEF申請表格(SFO 302) ,摷返晒啲文件出來(包括你嘅香港身份證、銀行賬戶證明文件、完成課程嘅證明等等等等)。

4. 影印晒啲文件之後,你要親自交去政府嘅辦事處。之後開始漫長嘅6–8個星期嘅等待。

想唔想像得到,你要攞到資助去讀你想讀嘅課程,竟然要做咁多繁瑣嘅步驟,等咁耐先可以攞到錢。難怪啲人成日覺得持續進修講就天下無敵,做就無能為力,個個都嫌麻煩唔想學。

正因如此,我哋先至萌生Edvanced呢個念頭。

我哋堅信學習應該係開心、簡單同埋有樂趣嘅事。

我哋設計出一個簡單易用嘅平台,等你可以一次過做晒以上咁多樣麻煩嘅事,幫你將注意力放返喺真正重要既野:學習上。

我哋嘅平台正日漸成形,係時候開始從社群之中獲得一啲意見同靈感。快啲嚟睇下我哋嘅平台,開展你持續進修嘅旅程啦!

--

--

the Edvanced team

e-learning solution for learners to access continuous learning, and a hassle-free process to apply for CEF fund and CPD.