「攞四分一人工報持續進修課程。」三個提示令你不踩雷。

the Edvanced team
3 min readAug 14, 2020

--

返工已經返到成隻狗咁,係人都想多啲時間唞下。到底將僅餘嘅時間花喺持續進修上,係咪真係值得?

「假設我月薪一萬,我要攞成四分一人工先報到個持續進修課程。而家市道唔好,幾時會畀人炒都唔知。攞啲錢去報course嚟讀係咪真係值得架?」

「我返朝九晚六。我報完個course之後,我一個禮拜有三日,放完工要即刻衝去上堂。都未計OT果陣點算。咁搞法連好好食個晚飯嘅時間都冇。」

好多打工仔係決定讀唔讀持續進修課程既時候都會有呢啲擔憂。我哋好明白唔係每一個人都有充裕時間和金錢能夠分配落呢啲課程度。所以我哋有啲貼士,希望可以喺持續進修之路上幫到你。

  1. 評估一下課程對你既事業有無幫助
    每個人大概會想升職,做到管理級或者比較高級既位置。持續進修既證書就係證明畀老細睇你真係有能力既方法。不過唔係每個職位都一定需要一張證書先可以勝任既。不妨先調查一下職位本身有咩要求,而你既前輩又係點樣升上去;再衡量吓你想報既嗰個course係咪真係幫到你。又或者你可以請相熟既前輩做你既mentor,睇吓經歷過類似晉升階梯既佢地有啲咩意見:呢個course幫唔幫到你升職?
  2. 選擇一啲教授通用知識既course,唔單止喺你既行業可以應用,喺其他行業都可以應用。
    裁員經常發生,而且唔係你可以控制得到既事。會唔會讀完個course之後你會無機會用返喺事業上?如果你有呢個擔憂,不妨學啲通用既技能。根據我哋既研究,喺所有持續進修基金課程類別中(商業服務、金融服務、物流、旅遊、創意工業、設計、語言及溝通技巧),語言係最多人讀既一類。點解語言咁熱門?全球化之下(即使收到疫情影響),國際貿易經常需要你用外國既語言去同生意夥伴溝通。所以如果你掌握一種外語,你就會有更多商業機會。譬如:西班牙語係持續進修基金其中一個最多人claim錢既課程,因為佢係世界三大語言之一,而且中國同香港與西班牙同埋南美洲既西班牙語國家通商往來愈加頻繁,識西班牙語絕對能令你既CV閃閃生輝。
    links:
    西班牙語持續進修課程
    韓語持續進修課程
  3. 緊貼潮流,選擇吃香既職業技能來再培訓自己,把握更大機遇。
    其實你唔一定需要揀配合你而家職業既課程架。留意住市場上既潮流趨勢,學習最緊貼潮流既知識嚟獲得更多既機會。

大數據被視為未來既大趨勢。所以,如果你對呢個範疇有興趣,係時候多加留意唔同既資訊科技課程啦。

資訊科技類最頂級既課程
金融科技管理
人工智能
資訊科技
投資管理與金融情報

無論你學習邊個課程,學習本身就係一種投資。投資有賺有蝕,無人能夠保證讀完某個course就能夠徹底改變你既事業。不過我哋不妨試吓咁睇:就算個course對你而家既事業無貢獻,都可以當係你既額外興趣吖。書到用時方恨少,而家學多啲,未來遲早都係用得著既。

而家就嚟Edvanced睇吓,瀏覽多啲持續進修既課程啦!

--

--

the Edvanced team

e-learning solution for learners to access continuous learning, and a hassle-free process to apply for CEF fund and CPD.