5首我最喜愛[用日本動漫作品為歌名]嘅廣東歌

伊死
伊死講故仔
Published in
6 min readApr 23, 2019

--

唔知幾時開始,有一輪香港出現咗一堆用日本動漫作品名去做歌名嘅廣東歌,但係內容又同套作品無關。

呢種歌同動漫作品嘅粵語主題曲唔同,同套動漫作品幾乎冇關係,只係借用動漫作品名去做歌名(或者有人話係「咁啱撞名」),衍生出另一種主題。

當我留意到呢堆歌嘅時候,仲喺幾間漫畫出版社做緊小薯,因為鍾意日本動漫作品,幾乎聽晒呢啲廣東歌。老老實實,就唔係首首都啱聽,而我又衰嘅,我多少有啲將原本動漫作品嘅印象塞咗落去首歌度,有啲歌會令我覺得唔係好啱feel,首歌想講嘅內容又演繹得唔係咁好。不過當中當然有好多首係個人好啱聽嘅作品,無聊睇吓我嘅playlist,最常loop嘅係以下5首。個人重口味,幾乎都係ROCK嘢。排名不分前後左右忠奸。

《鐵拳之道》 KOLOR

《鐵拳之道》 森田真法/天下。我好似睇唔晒呢套㖭…

KOLOR x 梁柏堅嘅作品,永遠都言之有物,睇吓聽嘅人點解讀啦。

呢首《鐵拳之道》表面上用番漫畫作品嘅內容,一聽覺得好熱血,想講「堅持」嘅重要性。

聽多一兩次,編曲ROCK得嚟又有種沉重感,突然叮一聲諗起,「呢首歌喺雨傘革命之後作嘅」。

係我唔好啦,我又諗多咗囉。呢兩句聽到眼濕濕…

我只有一對舊拳套
不棄守我的小領土

《賭博默示錄》 KOLOR

係呀又係KOLOR x 梁柏堅,呢首舊少少,係2012年嘅作品,原本係港台節目《賭海迷途》嘅主題曲。

--

--

伊死
伊死講故仔

前世做錯事,轟晒全副身家出藍紙。窮撚。無啦啦做咗《迴響》總編。更加窮。冇得救的聲優迷。 冇得救的香港迷。靠爛到不行的日語搵食。商業著作有:《腐女子的日語 工口50音》(「錫巴斯陳欣」名義)。最新編輯兼譯作:《韓國山寨漫畫讀本》(「你健一」名義翻譯),好好睇,韓迷漫迷必備。