有1億仲玩半邊燒鵝髀?

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
瘜肉都市
Published in
3 min readMay 8, 2018

Facebook 專頁有更多無聊短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

冇乜人特別關心嘅新聞 : 一樂燒鵝大埔店摺埋。標題黨當然又以為加租迫死小店,但其實人哋個舖自己嘅,標售1億。

Told ya。之前Facebook Page 講中環威記唔做咪講過咯,呢啲店唔死就梗係因應自己買舖。一樂大埔就自己,中環就唔係。

(的確目測七八成係大陸人,, 但唔係靠佢哋點交租? 旨意你啲百幾蚊寧願食一風堂嘅網友?)

一樂中環店我估唔頂到好耐,係頂都係靠大陸人。鵝髀飯百二蚊你班文青嗌晒救命,隔離一風堂豚王啲拉麵一舊水就好抵(利申:成日食)。更唔好講噢媽卡些又幾千米芝蓮法餐又幾千。旨意你班友就仆得街。同條女半邊燒鵝髀?食完法餐噢媽卡些上蘭桂坊酒店慢慢玩

(其實幾貴,建議你去我公司附近間「Mingle at the Eden」,有房,又平,仲有得時租。我點知?我趕死線咪會放工去訓陣)(絕無收取利益)

(原來冇影Mingle at the Eden,比張半夜四點的放工相你睇頂住先)

講返,一樂朱家做得最啱係兩件事。第一,1984年140萬買咗大埔間舖。其實2000年醫病賣過,1000萬。但第二件醒既事係沙士時1200萬買返!而家個舖值成億。

(所以真係唔好天真望沙士股災雷曼金融風暴,歷史話你知,呢啲大跌次次都係機會 — 有錢人既機會。每次都係財富再洗牌,富者更富)

然後情節熟口熟面啦。1億喎。要賣幾多碗瀨粉?玩半邊燒鵝髀玩到收經都得。你有1億你朝朝起身掃麥芽糖上鵝髀?掃大髀好過啦

後人,就梗係唔做啦,叫你Facebook啲文青去廚房做丫。然後個撚個上網屌一樂全部都係大陸人 — 但至少人地有幫襯

(有圖有真相,全部我自己相的。左上灣仔甘牌,右上元朗天鴻,右下鏞記,左下深井裕記)

(再利申:食過兩次一樂,完全唔覺好食。灣仔甘牌深井裕記元朗天鴻甚至隔離跌watt鏞記都好好多。當然我兩次都食唔到燒鵝髀,不能apple to apple geese to geese )

(一樂的燒鵝飯,唔係例牌半隻全隻,冇得同上面比。不過最令我抓狂嘅係對面條友 — 居然可以拎兩隻唔同顏色嘅筷子,直叫強迫症嘅我發癲。係喎,「都係咁食之嘛」,你唔著鴛鴦襪出街? 「都係咁著之嘛!」)

Facebook 專頁有更多無聊短文: https://www.facebook.com/ivanliresearch/

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶
瘜肉都市

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.