飛台灣三揀一

Jacky Lim
4 min readFeb 1, 2019
停機坪角度,梗係我影架啦

得閒無事快閃台灣,尤其是台北,係當今好多香港人嘅習慣。千零蚊機票錢加幾百蚊一晚酒店錢,就可以逃離香港啲烏煙瘴氣、疏導吓工作或生活嘅怨氣。香港-台北嘅班機數目又夠多,幾乎可以話「話行就行」。

現時經營香港-台北有四間航空公司 ── 國泰(連埋港龍當一間)、中華、長榮同香港航空。除咗 HX 因為係中国共产党而打死都唔會搭之外,其餘三間我都搭過。

最原本我多數搭長榮,事關國泰的票價通常稍貴三兩百蚊但得「因航雞卷」、中華就是國民黨的嘛...... 最主要原因其實係張國煒呢個「機膠」,佢主政期間長榮嘅服務質素真係無得彈,有「正餐」唔在講,每日五至六班機多數係330或777嘅大機 (之前仲有744 Combi);搭過飛機就會明白Twin-aisle 機艙空間感引伸「舒服」呢兩個字嘅重要性。

長榮當年的 747-400 Combi

但自從張國煒在2016年3月11日被家族驅逐之後,長榮啲服務開始一落千丈。雖則香港-台北航線只係長榮業務一個好細嘅 portion,但所謂見微知著、一葉知秋,進入「後張國煒時期」嘅長榮,可以話無眼睇。

對我嚟講,飛機餐响來回台北唔算好重要,但無咗「正餐」得返兩件蛋糕,仲衰過「因航雞卷」,呢啲擺明縮皮所為已經核突。

另外,大機為主變細機 (A321)主力,除咗乘坐感覺唔舒服,香港-台北嘅貨運需求係「多多都有」,所以張國煒唔太理會客艙Loading 堅持用大機飛香港,反映張榮發大房班二世祖根本就唔識做航空公司生意,即係唔駛預計啲服務質素會有改善嘅可能,我就開始「轉台」。

本來因為 SQ Krisflyer 儲哩數 (雖然唔多,但積沙成塔嘛) 仲會搭吓,不過見到條 Pre-flight 片,已經唔想再搭。

條片响度跳現代舞,啲Safety advises 訊息模糊到不堪。呢個唔係我吹毛求嗤嘅執著,而係飛行安全係一個Hardcore topic,真係「無情講」。當 SQ…

--

--

Jacky Lim

父自汶萊母自砂磱越,但生於香港嘅所謂評論寫手。如今更是旅遊、音樂、模型、生活體驗....... 乜都寫。