بازار لوازم موبایل در جهان

Mojtaba Jafari
2 min readDec 31, 2021

--

10 نوع سوال لوازم جانبی گوشی برتر برای استفاده در نظرسنجی های موبایلی
نظرسنجی های همه کاره
10 نوع سوال برتر برای استفاده در نظرسنجی‌های موبایلی بیشتر و بیشتر در حوزه نظرسنجی آماری، شاهد الگوی در حال گسترش پاسخ‌دهندگان هستیم تا از طریق تلفن‌های همراه خود به بررسی‌های همه‌کاره بپردازند. اطلاعات مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که تا ژانویه 2014، 58٪ از بزرگسالان آمریکایی تلفن همراه داشتند و 42٪ از بزرگسالان آمریکایی ادعا کردند که رایانه شخصی تبلت دارند. در مجموع، اگر افراد بیشتری ادعای تلفن های همراه داشته باشند، لوازم جانبی گوشی و افراد بیشتری در حال انجام مطالعات همه جانبه روی تلفن های همراه هستند، چه نوع سوالی بهترین بینش را در مورد تلفن همراه ایجاد می کند؟
خیلی خوشحالم که پرسیدی!
در اینجا خلاصه ای از بهترین 10 نوع پرس و جو وجود دارد که می توانید از آنها برای مروری که به صراحت برای یک پاسخ دهنده قابل حمل در نظر گرفته شده است استفاده کنید. انواع درخواست‌ها بدون درخواست خاصی ثبت می‌شوند، و هر کدام یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان تصویری از نحوه نمایش درخواست در تلفن همراه دارند، که مطالعه را از طریق برنامه تلفن من انجام می‌دهد.
1. سوال اسلایدر. این پرس و جو از بهترین صفحه نمایش های لمسی در تلفن های همراه و تبلت ها استفاده می کند، در حالی که یک مزیت اضافی برای ارائه داده های رتبه بندی دقیق تر از مقیاس معمولی 5 یا 7 امتیازی می دهد.

انواع لوازم جانبی گوشی در جهان

بررسی های همه کاره
2. سوال نقشه. این یکی دیگر از پرس و جوهای خارق العاده است که یک برخورد همه جانبه را شگفت انگیز می کند. با استفاده از اکثر قابلیت‌های فشردن و بزرگ‌نمایی محلی صفحه لمسی، برای پاسخ‌دهنده آسان است که بزرگ‌نمایی کند و منطقه‌ای را که می‌خواهد انتخاب کند مشخص کند.
بررسی قابل حمل لوازم جانبی گوشی
3. کشویی. من این را روی تلفن همراهم امتحان کردم و روشی را دوست داشتم که انتخاب‌های کشویی به صفحه‌ای متفاوت تبدیل شون لوازم جانبی موبایل د که بدون شک می‌توانم از آن یک چیز را انتخاب کنم.
اسکرین شات_2014–11–04–16–03–38
4. کشیدن و رها کردن سفارش. یک بار دیگر، صفحه نمایش های لمسی برای این نوع سؤالات فوق العاده هستند. این استراتژی برای درخواست در سوال رتبه بندی مورد پسند قرار می گیرد که از پاسخ دهنده درخواست می کند که یک عدد را در فیلد مرتب کند تا موقعیت تمایل خود را برای خلاصه ای از چیزها نشان دهد. فوق العاده برای مطالعات قابل حمل.
https://esfahantel.com/

--

--