تربیت فرزند شاد و موفق

Mojtaba Jafari
4 min readNov 22, 2021

--

بسیاری از دروازه بانان بر اساس نمرات و فعالیت های فوق تربیت کودک برنامه نوجوانان خود فکر می کنند، به عنوان مثال، با تضمین مطالعه، پایان کار و رسیدن به موقع به تمرینات فوتبال یا رقصیدن به بچه ها تضمین می کنند. در هر صورت، در همه جا به طور پیوسته، از صرف زمان و انرژی برای حمایت از موفقیت و پیشرفت دیگری در کودک بی اعتنایی می کنیم — چیزی که نسبتاً به همان اندازه بزرگ و احتمالاً اساسی تر است — یک فرد خوب.

به طور کلی فراموش کردن معنای مقابله با پیام های اجتناب ناپذیر شادی دوم، صنعت گرایی، و غرور اجتناب ناپذیر در کل جمعیت ما دشوار نخواهد بود. تربیت کودک موفق و شاد

با پذیرش اینکه می‌خواهیم بچه‌هایی تربیت کنیم که واقعاً انسان‌های خارق‌العاده‌ای هستند، می‌توانیم به هماهنگ کردن بچه‌هایمان نسبت به وابستگی‌ها و شیوه‌هایی کمک کنیم که ویژگی‌های مثبت فردی مانند مراقبت، سخاوت، و شفقت را نسبت به افرادی که کمتر دارای مزیت هستند یا به کمک نیاز دارند، ارتقا می‌دهد.

همانطور که سی. اس. لوئیس به طور مبسوط گفته است، “قابلیت اطمینان یعنی تصمیم گیری در ایده آل ترین تصمیم، صرف نظر از زمانی که هیچ کس تماشا نمی کند.” چگونه می‌توانیم این گزینه را داشته باشیم که فرزندی خوب تربیت کنیم، کودکی که بر روی ایده‌آل‌ترین تصمیم، صرف نظر از زمانی که هیچ‌کس ممکن است آن کار را ببیند، و زمانی که ممکن است جایزه‌ای وجود نداشته باشد، تصمیم بگیرد؟ در حالی که هیچ شرط قابل اعتمادی وجود ندارد (اگر اتفاقات خوش شانسی رخ دهد!)، موارد زیر یک یا دو روش مختلف است که دیده بان ها می توانند فردی باورنکردنی را پرورش دهند و به جوانان خود در رشد یک فرد محترم کمک کنند. تربیت فرزند

تربیت فرزند شاد و موفق

درک و همدلی پرانرژی، یا توانایی تجسم دیدگاه دیگران و تأمل در احساسات و افکار او، قابل تصور است که مهمترین ویژگی در افراد خارق العاده است. مطالعات نشان داده اند که داشتن یک بخش باقیمانده با اشتیاق زیاد — یعنی داشتن حق انتخاب برای درک نظرات خود و برداشت های دیگران — یک بخش مهم از موفقیت در زندگی است.

برای کمک به شفقت در فرزندتان، جوان خود را تشویق کنید تا احساسات او را بررسی کند و تضمین کنید که او متوجه می شود که شما به آنها اهمیت می دهید. دقیقاً زمانی که با یک دوست درگیری رخ می دهد، از او بخواهید که تصور کند طرفش چگونه ممکن است احساس کند و تکنیک های خود را برای مدیریت احساساتش و کار قاطعانه برای رسیدن به یک هدف نشان دهد.

آنها را ترغیب کنید که دیگران را بلند کنند

در حالی که داستان‌های مربوط به بچه‌هایی که در گورکن‌سازی و سایر مستقیم‌های وحشتناک شرکت می‌کنند، به‌طور مداوم به‌عنوان خبرساز شناخته می‌شوند، بچه‌های واقعاً بی‌تعدادی در مسیر عادی زندگی‌شان کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند، خواه کمک به یک دستیار در ژنرال کردن او در هنگام غیبت یا مشارکت در جمع باشد. تنظیمات.

همانطور که روش های مثبت را فعال می کنید، به عنوان مثال، به اندازه کافی باعث خوشحالی وصف ناپذیر کسی می شوید (حتی چیزی به کوچکی ضربه زدن روی شانه یک دوست در مواقعی که فاجعه بار است)، مطمئن شوید که تأثیرات منفی تمرین هایی مانند قیچی کردن یا ساق زدن روی افراد مختلف چیست. جنبه‌ها (هم افرادی که شکنجه می‌شوند و هم افرادی که شکنجه را انجام می‌دهند)، و اینکه چرا و چگونه به مردم آسیب می‌زند. تربیت کودک موفق و شاد در 12 جلسه آموزشی

به کودکان کمک کنید تا داوطلب شوند

چه فرزند شما با برداشتن گذرگاه به همسایه مستقرتر کمک کند یا به شما کمک کند مقداری محصول کنسرو شده را در جعبه‌هایی برای هدیه به محافظ خانواده بفشارید، نشان دادن مشارکت می‌تواند شخصیت جوان شما را شکل دهد. دقیقاً زمانی که جوانان به دیگران کمک می‌کنند، راهی برای فکر کردن به نیازهای افراد کم‌بخت‌تر از خودشان پیدا می‌کنند و می‌توانند از خودشان برای تأثیرگذاری در زندگی دیگران احساس رضایت کنند. تربیت فرزند

با صرفه جویی جوایز را ارائه دهید

نکته اساسی که باید در حین درگیر کردن جوانان برای کمک به دیگران بررسی شود، این است که برای هر کار خارق العاده ای به آنها بازپرداخت نکنید. به این ترتیب، جوانی شما با به دست آوردن چیزها برای خودش ارتباطی ندارد و متوجه خواهد شد که داشتن نگرش خوب نسبت به کمک به دیگران به خودی خود یک افتخار است.

این بدان معنا نیست که شما نباید به طور غیرمنتظره ای فرزندتان را برای یک رفتار فوق العاده بیرون ببرید یا برای کمک به دیگران و تلاش جدی و واقعی به او هدیه بدهید.

بچه ها عاشق حمایت هستند و با حمایت دروازه بان ها شکوفا می شوند. افتخار تصادفی تکنیک قابل توجهی است که به او نشان می دهد چقدر برای کارهای ارزشمندی که انجام می دهد سپاسگزار هستید.

https://masiresaabz.com/product/%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82/

--

--