فناوری سنجش

Mojtaba Jafari
3 min readFeb 7, 2022

--

سلول های لودسل سوها بارگذاری تک نقطه ای

لودسل های تک نقطه ای به طور منظم برای مراحلی با تنها یک سلول بار و بار ظاهری کمی استفاده می شود. آنها بار زاویه ای اصلاح می شوند، بنابراین صرف نظر از اینکه آیا مرحله فقط در یک نقطه نگران است، نتیجه تخمین ایده آل خواهد بود.
کاربردهای معمولی مانند ترازوهای خرده فروشی، ترازوهای توزیعی، ترازوهای پویا (محصولات انبوه)، ترازوهای صندلی مدرن و ترازوهای کف یا خرید لودسل سوها چارچوب های اندازه گیری قابل حمل هستند.
سلول بارگذاری تک نقطه ای AHN

سلول های بار فشاری

در سلول‌های بار فشاری، ما دو نوع را می‌شناسیم: لودسل‌های آونگی و سلول‌های بار محافظه‌کار.
لودسل‌های آونگی (لودسل‌های بخش خود بازساز) برای ارزیابی بار بسیار بالا در نظر گرفته شده‌اند. کاربردهای متوسط ​​شامل ترازوهای مدرن با کارایی بالا، اینورتر ترازوهای کامیونی و ریلی یا ترازوهای مخزن و انباری است.
سلول‌های بار کاهش‌یافته (سلول‌های بار کیک داغ) زمانی که فضای بسیار کمی آزاد باشد، دائماً مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها به خصوص کم مونتاژ و در عین حال ثابت و دقیق هستند. کاربردهای متداول برای مثال ترازوهای خط حمل و نقل، ترازوهای کف و ترازو کامیون و همچنین ترازو انباری، ترازو مخزن و ترازو کانتینری است.
لودسل آونگی CA40X فشرده سازی لودسل، لودسل فشرده R10X

سلول های بار فشار و کشش

استفاده از لودسل های چکش خوار و فشاری انعطاف پذیر است. اینورتر با وجود این، آنها در بیشتر موارد برای وزن کردن بارهای معلق ارسال می شوند. لودسل های نوع S (یا سلول های بارگذاری شده با S) به ویژه مناسب هستند. این سلول‌های پشته‌ای می‌توانند انتقال ایده‌آل نیرو را از طریق رشته داخلی کانونی خود انجام دهند (با سیستم تعلیق محوری و نصب، در صورت حیاتی).
کاربردهای متوسط ​​شامل حمل و نقل بار معلق، ترازو مخزن و کانتینر، ترازو جرثقیل یا گروه های اندازه گیری است.
لودسل نوع S ZFA

سلول های بارگذاری پرتو پیچشی و برشی

قدرت برشی و لودسل های ستون پیچشی برای استفاده در محیط های اینورتر ظالمانه و به عنوان یک قاعده کلی Ex-range، به دلیل درجه امنیت قابل توجهی و تایید ATEX، عالی هستند.
تا حدودی قدرت های کمی باعث می شود که سلول های بار ستونی در حال چرخش با دوام بالا باشند. بر این اساس، محدودیت های مکانیکی (تضمین بیش از حد بار) را می توان بدون هیچ مشکلی تایید کرد.
با این وجود، لودسل های ستون برشی در برابر توان های موازی ثابت هستند و نسبت به نقطه پشته کمتر ظریف هستند.
کاربردهای معمولی آن عبارتند از: دوزهای با دقت بالا، کنترل سطح پر، ترازوهای مخزن و ظرف یا ترازو کمربند.
لودسل پرتو برشی F60X SK30X

کیت و لوازم جانبی را با هم جمع کنید

بسته‌های جمع‌آوری شده (واحدهای نصب یا ماژول‌های اندازه‌گیری) اینورتر باید برای محافظت از سلول پشته در برابر قدرت‌های افقی، خم شدن و نیرو، لرزش و انتقال بار پروازی در نظر گرفته شوند. با این کار، گردهمایی به طور گسترده ای تسهیل می شود.
به سادگی واحد را در زیر پایه پشته مخزن (انبارها ..) نصب کنید و سیستم برای استفاده آماده می شود.
ماژول اندازه گیری Stabiflex Loading Foot LFC

توزین الکترونیکی (ترازو الکترونیکی)

نمونه کارها الکترونیکی ترازو ما از یک جعبه تقاطع معمولی به یک نشانگر وزن کامپیوتری با هدف بالا با کنترل‌کننده تا 8 سلول بار می‌رسد.
نشانگر توزین کامپیوتری تقویت کننده فشار سنج IPE50 DIN CPJ

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

--

--