محافظت از صفحه نمایش گوشی

Mojtaba Jafari
2 min readDec 8, 2021

در نهایت، کمک پردازنده امنیتی Titan M2 بخشی جدایی ناپذیر گلس گوشی از چیپست Tensor است تا پیکسل 6 را کمتر در برابر حملات آسیب پذیر کند. می‌توانید همه چیز درباره تلاش‌های Google برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های روی دستگاهتان را در اینجا بخوانید.

همچنین بخوانید: در طرح و شبکه عالی 5G لوازم جانبی موبایل خود به دنبال چه چیزی باشید

سری Google Pixel 6 اتصال 5G را ارائه می دهد، اما باید به شماره مدل توجه کنید تا به باندهای مناسب دسترسی داشته باشید. همه Pixel 6s در ایالات متحده در AT&T و Verizon (G9S9B) از mmWave و زیر 6 گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کنند، در حالی که مدل‌های آنلاک، Google Fi و T-Mobile (GB7N6) و همچنین همه انواع جهانی، فقط زیر 6 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کنند. Verizon و AT&T mmWave Pixel 6 را حداقل 100 دلار در وب سایت های خود نشان می دهند، اما با وضعیت فعلی mmWave در ایالات متحده در حال حاضر، این افزایش قیمت ارزش آن را ندارد. پیشنهاد می‌کنیم Pixel 6 را با قیمت ۵۹۹ دلار بخرید و آن را به شرکت لوازم جانبی موبایل مخابراتی انتخابی خود بیاورید.

من Google Pixel 6 را در شبکه زیر 6 گیگاهرتز T-Mobile آزمایش کردم و عملکرد در طول دوره آزمایش به طرز قابل توجهی پیش رفت.

گلس گوشی موبایل

برخلاف اکثر پرچمداران مقرون به صرفه، پیکسل 6 به آخرین استانداردهای Wi-Fi و بلوتوث نیز مجهز است: Wi-Fi 6E و Bluetooth 5.2. هر دو اتصال Wi-Fi و بلوتوث نیز در هفته گذشته قوی و پایدار بودند. محافظ صفحه نمایش

همچنین، اگر بین Pixel 6 و 6 Pro انتخاب می‌کنید، بدانید که Pixel 6 استاندارد از فناوری فوق‌باند (UWB) پشتیبانی نمی‌کند، در حالی که 6 Pro پشتیبانی می‌کند. گوگل به این موضوع اشاره نکرده است که چرا چنین است یا حتی Pixel 6 Pro برای چه کاری از آن استفاده خواهد کرد.

باتری: برق تمام روز

google pixel 6 بررسی نوع استفاده از باتری عمر باتری فوم دریایی
جیمی وستنبرگ / Android Authority

باتری 4614 میلی آمپر ساعتی
گلس موبایل شارژ سیمی 21 وات
شارژ بی سیم 21 وات (با پایه پیکسل)
اشتراک باتری
من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که از عمر باتری پیکسل 6 عصبی بودم. آخرین باری که گوگل یک گوشی رده بالا عرضه کرد، عمر باتری غیرقابل تحمل بود. لوازم جانبی موبایل سپس، شرکت به صفحه‌نمایش با رزولوشن پایین‌تر و پردازنده‌ای کم‌مصرف در پیکسل 5 روی آورد تا مشکلات باتری پیکسل 4 را جبران کند. بنابراین، آیا پردازنده Tensor گوگل و باتری بزرگ 4614 میلی آمپر ساعتی در پیکسل 6 می توانند عمر باتری تمام روز را ارائه دهند؟

https://esfahantel.com/product-category/%da%af%d9%84%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/

--

--