جرثقیل شبانه روزی در تهران:

Jessicaseo
3 min readMay 5, 2024

--

خدمات حمل‌ونقل و باربری جزء آن دسته عملکردها و فعالیت‌هایی نیست که بتوان آن را به زمان و مکان خاصی محدود ساخت. ازاین‌رو به‌منظور رضایتمندی بیشتر و گسترش سطح خدمت‌رسانی باید به مقوله جرثقیل شبانه روزی به‌صورت حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تری پرداخته شود. در حال حاضر تهران بزرگ مهد چنین فعالیت‌های سودمندی است، فقط باید به‌منظور دستیابی به خدمات متنوع این مراکز یک شماره تلفن جرثقیل شبانه روزی را به دست آورده و با برقراری تماس با این مراکز اطلاعات جامعی را در مورد انواع ماشین‌آلات موجود در انبارهای آنها کسب نموده و از اپراتورهای دوره‌دیده و مشاوره‌های کارشناسان نیز در همین اثنا بهره‌مند شوید.

اجاره جرثقیل شبانه روزی در تهران

فرقی نمی‌کند به قیمت اجاره جرثقیل سبک نیاز دارید یا هدفتان اجاره جرثقیل سنگین است، به‌هرحال تمامی مراکزی که گواهینامه‌های معتبر را در زمینه عرضه جرثقیل، لیفتراک، تریلی و … کسب نموده‌اند قادر هستند، شمارا در این موارد مهم بدون محدودیت یاری رسانند. بسیاری از این شرکت‌ها باهدف پیشبرد سطح کیفی کارکردشان و مشتری‌مداری قوی‌تر، تمامی حوزه خدماتی خود را به‌صورت ۲۴ ساعته عرضه می‌کنند و با این رویکرد شرایطی بسیار مطلوب‌تر را در اختیار مشتریان خود قرار داده و با پوشش اجاره جرثقیل شبانه‌روزی با آمادگی پرقدرت‌تر و همکاری باکیفیت‌تر در این عرصه حاضر می‌شوند.

ازاین‌رو دیگر لازم نیست نگران نبود کادری مجرب و ماشین‌هایی مجهز برای نوبت‌های شبانه کاری باشیم، زیرا این مراکز بهترین‌های خود را در اختیار سایت‌های عمرانی قرار می‌دهند.

شماره‌ تلفن جرثقیل شبانه روزی:

اگر به جرثقیل کفی، تاور کرین و … اما در شیفت شب نیاز دارید و ازاین‌حیث نگران نبوده، چنین خدماتی هستید، باید بگوییم بسیاری از سایت‌ها در فضای آنلاین به ارائه یک شماره‌تلفن جرثقیل شبانه‌روزی پرداخته‌اند و در ادامه به ارائه ماشین‌آلاتی به‌روز و باقیمتی مناسب اقدام می‌کنند تا با این تمهید مشکلات موجود در حوزه‌های کاری مختلف را به‌سهولت برطرف سازند. با مراجعه به این وب‌سایت‌ها و دریافت شماره شما نیز به خیل کاربران انبوه آن‌ها پیوسته و از خدمات شبانه‌روزی آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

چه‌کارهایی مربوط به اجاره جرثقیل در شب می‌باشد؟

باتوجه‌به اینکه بیشتر امور حمل‌ونقل کالا و فعالیت‌های صنعتی در شب متوقف نشده و به‌صورت شبانه‌روزی ادامه می‌یابد به همان نسبت به تهیه جرثقیل شبانه‌ روزی نیز نیاز مبرم است. با این توضیحات می‌توان گفت برای انجام کارهایی مانند اتصالات پروژه‌های لوله‌گذاری، تنظیم آنتن‌های مخابراتی در ارتفاعات، بارگیری از کشتی‌ها، حمل و جابه‌جایی محموله‌ها در گمرک و … به کرایه جرثقیل شبانه‌روزی نیاز مبرم است. این امور بدون توقف باید انجام شود تا از هزینه‌های حمل‌ونقل و تردد وسایل باربری کاسته شود.

آیا امکان اجاره هر نوع جرثقیل در شب وجود دارد؟

تهیه جرثقیل کفی دار، جرثقیل سبک و حتی اجاره جرثقیل سنگین از هر نوع و تناژی را می‌توان در قالب کرایه در شب از شرکت‌های فعال در این زمینه درخواست نمود. به‌شرط آنکه شرکت مدنظر ازنظر تعداد ماشین‌آلات و انبار تکمیل بوده و توانایی پاسخگویی به هر نیازی را داشته باشد.

بیشتر شرکت‌ها می‌توانند انواع جرثقیل از ۳ تن تا ۳۰ تن و انواع بالابر از ۸ تا ۸۰ تن و انواع لیفتراک از ۲ تا ۵۰ تن و انواع کمرشکن، تریلی و … را به‌خوبی پوشش داده و نیاز مدیران پروژه‌ها را به‌سرعت و دراسرع‌وقت برآورده سازند. ازاین‌رو بابت نوع جرثقیل و تناژ آن برای اجاره در شیفت‌های شب نگران نبوده و با فراغ‌بال به سمت چنین فرایند کاری رهسپار شوید.

--

--