ویزا کارت هدیه

payment22
2 min readMay 22, 2022

--

کارت های هدیه و کارت های خرید هدیه به گزینه ای عالی برای هدیه دادن تبدیل شده اند. گیفت کارت ویزا نیز یک گزینه ایده آل برای تولد، تعطیلات، عروسی و گزینه های کلی هدیه است. هدیه ویزا کارت برای افراد در هر سنی مناسب است. شما تصمیم می گیرید که چقدر پول بدهید.
متقاضی می تواند تا 2 ماه پس از صدور از این کارت برای کلیه پرداخت های تعریف شده استفاده کند، زیرا پس از مدت مذکور، کارت به صورت خودکار غیرفعال می شود و امکان برگشت موجودی کارت وجود ندارد، بنابراین متقاضی باید به طور کامل از کارت استفاده کند. کارت موجودی قبل از این زمان بدیهی است سایت هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت موجودی موجودی کارت ندارد.

کارت های هدیه ویزا با ظرفیت های بالا می توانند تمام پرداخت های معمول را انجام دهند. پرداخت در فروشگاه های خارج از کشور از طریق دستگاه های پوز و خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین متصل به پورتال بین المللی مستر از ویژگی های اصلی گیفت کارت مستر است. گیفت کارت ویزا 1000 دلار هزینه دارد، یک بار شارژ می شود و یک سال اعتبار دارد. این کارت به حساب بانکی متصل نیست و به صورت پیش پرداخت ارائه می شود. می توانید از ویزا گیفت کارت برای بودجه سفر خود استفاده کنید.

هر کارت پیش پرداخت ویزا مانند کارت هدیه ویزا را می توان به عنوان کارت الکترونیکی (غیر فیزیکی) از طریق ایمیل یا به عنوان یک کارت هدیه فیزیکی از طریق پست ارسال کرد. می توانید از ویزا گیفت کارت در فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان (جایی که کارت های نقدی ویزا پذیرفته می شود) استفاده کنید. کارت های هدیه ویزا را می توان برای پرداخت های بدون تماس از طریق کیف پول های دیجیتال مانند Apple Pay، Samsung Pay و Google Pay استفاده کرد.به گزارش ویزا کارت، لبخند را با گیفت کارت های ویزا به اشتراک بگذارید!

خرید با گیفت کارت ویزا بسیار شبیه خرید با کارت اعتباری است. وقتی می خواهید آنلاین خرید کنید، شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV2 خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که استفاده از گیفت کارت ویزا پس از تاریخ انقضا درج شده کارت غیرممکن است.

برای خرید ویزا کارت هدیه به وب سایت پیمنت 22 مراجعه کنید.

--

--