گیفت کارت Origin Access

payment22
2 min readMay 22, 2022

--

EA CashCard به سادگی یک کارت هدیه از Origin است. این کارت هدیه را می توان به دوستان خود داد تا آنها بتوانند هر آنچه را که می خواهند در شبکه اصلی خریداری کنند یا برای شارژ کیف پول EA استفاده کنند. Walt EA حساب شما در تمام بازی‌های Electronic Arts است. کارت هدیه نقدی EA شما می‌تواند برای هر محصولی در فروشگاه اصلی، برای مثال بازی‌های رایانه شخصی و محصولات POGO Pogo، هزینه پرداخت کند. (محصولات Pogo بازی هایی هستند که فقط در آمریکای شمالی در دسترس هستند.)
شرکت های بازی سازی مشهور جهان مانند اکتیویژن بلیزارد، سگا، نینتندو، مایکروسافت و سونی و EA که یکی از بهترین ها در این زمینه است. برای داشتن یک حساب Origin، باید یک اشتراک Origin خریداری کنیم یا یک Origin Card Cache خریداری کنیم که هزینه آن حدود 5 دلار در ماه و حدود 30 دلار در سال است.
در سال 2011 شرکت بزرگ الکترونیک آرت محصولی به نام Origin Gift Card (EA Cash Card) به دنیا معرفی کرد. با این کارت می توانید به راحتی بازی و سایر اقلام را در فروشگاه Origin خریداری کنید. بازیکنان و کاربران می توانند با استفاده از EA Cash Card که حساب کاربری شما در شرکت الکترونیک آرت گیمز است، هر محصولی را در این فروشگاه خرید و خریداری کنند.
در ابتدا فروشگاه مبدا به بازی‌های EA اختصاص داشت، اما بعداً با گسترش آن، سایر شرکت‌های بازی‌سازی به جز فروشگاه‌هایی مانند «استیم والت» و «UPlay» محصولات خود را در این فروشگاه عرضه کردند.
با خرید گیفت کارت اصلی، در واقع کیف پول EA یا EA Cash را بارگیری می کنید و با استفاده از این کیف پول، اقدام به خرید می کنید.

برای خرید گیفت کارت Origin Access به وب سایت پیمنت 22 مراجعه کنید.

--

--