Τι με κάνει να χαμογελώ…

Top 10

Kanellia
1 min readJun 5, 2017

Καλησπέρα και πάλι! :)

Επειδή την τελευταία φορά μου φάνηκε “γκρινιάρικο” και λίγο κουραστικό το Top 10 μου, είπα αυτή την φορά να γράψω ένα πιο ευχάριστο.

Top 10 “Τι με κάνει να χαμογελώ” λοιπόν (με τυχαία σειρά):

1. Μια όμορφη εικόνα σαν αυτή εδώ.

2. Ένα έξυπνο σχόλιο που στην πραγματικότητα είναι “κρυφό αστείο” με έναν φίλο ή μια φίλη και το ξέρουμε μόνο εμείς.

3. Μια ευγενική κουβέντα από έναν δικό μου άνθρωπο.

4. Μια “καλημέρα” από έναν άγνωστο.

5. Μια προσωπική μικρή επιτυχία.

6. Η βροχή. Πάντα…

7. Το να γνωρίζω καινούριους ανθρώπους οι οποίοι συμμερίζονται τις ίδιες ιδέες κι απόψεις.

8. Άραγμα και καφές με τους καλύτερους μου φίλους.

9. Η οικογένειά μου. :)

10. Μια αγκαλιά κι ένα φιλί (ναι μαζί, τα θέλω όλα! :P)

Και μην ξεχνάτε πως όλα τα χαμόγελα είναι όμορφα…

https://www.flickr.com/photos/75131655@N02/31807437294

--

--

Kanellia

Ίσως γράφω μία στο τόσο… Ίσως! Δεν ξέρω, μην με πιέζετε… :P