Ekibimiz

Stratejist

Berfin ERÜZ

1998 yılında Trabzon şehrinde doğdum. Karma Ajans’da stratejist olarak rol almaktayım. Şu an, İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. Sınıf öğrencisiyim. Devam eden eğitim sürecimde farklı gruplarla ve bireylerle çalışarak birlikte projeler geliştirmeyi, stratejik düşünerek sonuç odaklı hareket etmeyi öğrendim. Alınan brief doğrultusunda araştırmalar yapmak, pazardaki konumu, rakipler ne yapmış veya hedef kitle kim, hedef kitle ne düşünüyor gibi konuları araştırarak, buradan bir içgörü çıkarmaktan keyif alıyorum. Yapılan kampanya sürecini yakından takip etmek ve ona yön vererek hem projeye hem de kendime bir şeyler katmayı seviyorum. Büyük resmi görerek, eksik parçaları tamamlamak benim işim…

İletişim Bilgileri;
E-posta:
berfineruz@gmail.com
Linkedln: berfineruz

Müşteri İlişkileri

Burcu GÜNGÖR

Merhaba, ben Burcu Güngör. 22 yaşındayım. İzmir doğumluyum. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla ilişkiler ve Reklamcılık bölümü 3. Sınıf öğrencisiyim. Kendimden emin olduğum temel özelliğim iletişim becerilerim. İyi iletişimin verimli çalışma ortamının temeli olduğuna inanıyorum. Eğitim hayatım ve tecrübelerim doğrultusunda farklı insanlarla birlikte çalışma, bir takımda yer alma ve birlikte üretebilmeyi öğrenme fırsatım oldu. Bu nedenle ekip çalışmalarında iyiyim. İşini seven ve detayları önemseyen biriyim. Eğitim sürecimde araştırma, girişimcilik ve farklı yetkinlikler edinme noktasında kendimi geliştirdim. İnsan ilişkileri noktasında esnek olmanın bana verimlilik olarak geri döndüğünü sıklıkla tecrübe ettim. Bunların dışında sosyal sorumluluk olarak ‘Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’na üyeyim. Sosyal olmayı, insanlarla iletişim kurmayı ve yardım etmeyi çok seviyorum. En büyük avantajım çalışırken işime odaklanırım.

İletişim Bilgileri;
E-posta:
burcugngr9@gmail.com
LinkedIn: burcugüngör

Art Direktör

Enes AKBULUT

Merhaba, ben Enes Akbulut. Ajansımızın kreatif bölümünde art direktör olarak görev almaktayım. Geçmişten bugüne her zaman resimlerle, grafiklerle uğraşmak, tasarımlar yapmak ve özellikle bunları eğlenceli hale getirerek yapmak benim için büyük bir hobi olmuştu. Çocukluğumdan beri photoshop ile kendi kafamı ünlülerin kafasına yapıştırmak gibi, bazı yarışma programlarının tasarımlarını yapmak gibi (örneğin; Eurovision Şarkı Yarışması) ilginç ama bir o kadar da kendimce eğlendiğim uğraşlarım oluyordu. Zamanla, bu alanda başarılı olduğumu düşündüğüm bu yeteneğimi, işin içine biraz daha yaratıcılık katarak halkla ilişkiler ve reklamcılık sektöründe de herkese göstermek gibi bir tutkum oluştu. Hep var olmasını ve hiç bitmemesini istediğim bu tutkuyla, daha nice başarılı ve etkileyici projelere…

İletişim Bilgileri;
E-mail:
enesakbulutt@hotmail.com
LinkedIn: enesakbulutt

Metin Yazarı

İdil TAŞKAN

İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü 3. Sınıf öğrencisiyim. İzmir’de doğdum. Bireysel çalışmalara nazaran takım çalışmalarında problem çözme odaklı olmam ve stres altında çalışabilmemden dolayı daha iyi olduğumu düşünüyorum. Üniversitenin Reklamcılık Kulübü’ne üyeyim. Aynı zamanda Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu’nun aktif bir üyesiyim ve çeşitli etkinliklerde görev alıyorum. Ders çalışmak zorunda kalmadığım zamanları film izleyerek, kitap okuyarak ve İspanyolca öğrenerek geçiriyorum.

İletişim Bilgileri;
E-mail:
idiltaskan@gmail.com
Linkedln: idiltaskan

Stratejist

Simge Nur GİRGİN

Merhaba, ben Simge Nur Girgin. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde 3. sınıf öğrencisiyim. Hayatımı İzmir de sürdürmekteyim. Karma isimli ajansımızın strateji bölümünde stratejist olarak görev almaktayım. Kampanyanın araştırma geliştirme, hedef kitlenin gerektiğini araştırma süreci, briefe uygun olarak gerekli doğru araştırmaların yapılması ve özele indirgenmesinde rol almaktayım. Bir şeyleri araştırmak, bilgi toplamak her zaman yapmaktan hoşlandığım ve sevdiğim bir çalışmadır. Gelen işin konusuna yönelik doğru bilgi edinmek ve geçmişine bağlı kalarak doğru yönde ilerlemesinde rol almaktan çok mutluluk duyuyorum.

İletişim Bilgileri;
E-posta:
simgenurgirgin1@gmail.com
Linkedln: simgenurgirgin

Stratejist

Kadir AKTAŞ

Merhabalar, ben Kadir Aktaş. Halkla İlişkiler Kampanyası dersinde Karma grubunun stratejisti ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencisiyim. Almış olduğum dersler doğrultusunda kariyerimi dijital pazarlama alanında başlatmak istiyorum. Twitch ve Youtube mecralarında içerik üreticilerinin ve yayıncıların markalarla yapmış olduğu iş birliklerini yakından takip ediyorum. Bunun yanında temel düzeyde Facebook Business Manager deneyimine sahibim. Stajımı İzmir’de yerel bir reklam ajansında dijital pazarlama ve kreatif departmanlarında yaptım.

İletişim Bilgileri;
E-posta:
kadiraktas@outlook.com.tr
Linkedln: aktaskadir

Basın

Berrak AKALIN

Ben, Berrak Akalın. 22 yaşımdayım ve İzmir’de doğdum. Müzik tutkunuyum. Müzik dinlemeyi çok seviyorum. Benim hoşlandığım belirli bir müzik türü yok, ben sadece kulağıma hangisi hoş gelirse onu dinlerim. Ne kadar ev kuşu olsam da gezmeyi çok severim. Sadece yurt dışı değil, günü birlik arabayla İzmir ve çevresini gezmekten de çok hoşnut oluyorum. Ben sakin bir insanımdır. Duygularımı abartılı yaşayan bir insan değilimdir. Dürüstümdür. Çevremdeki insanlara yalan söylemekten hoşlanmam zaten pek beceremem. Kötü bir olayla karşılaştığımda hep iyi tarafından bakmaya çalışırım. Böylece zorluklardan kolaylıkla atlatacağıma inanırım. Ben Karma ajansında basın bölümünde yer aldım.

İletişim Bilgileri;
E-posta
: berrakakalin1@gmail.com

--

--