Heymandi 的孽綠與散聚之相約在傾城

半夕良
7 min readJun 24, 2020

--

「啊,頂入啲,大力啲,唔好停。」

「嗯,慢慢黎,唔好急,我就出,想爽多陣,啊,你知唔知你係第一個令我咁舒股嘅女人?以前啲女朋友,一係就性冷感,一係就死魚,真係,好多時搞到我無哂mood。」

「唔緊要啦,你以後有我,唔使打飛機啦,舒唔舒服,係咪好耐無試過咁爽?」

「真係好耐無試過,可唔可以嚟多次?」

「唔得呀,我男朋友放工返緊黎。我差唔多要走啦,下次啦,下次我地約早啲,時間鬆啲應該就無問題⋯⋯」

「好啦,咁下次啦,但可唔可以陪我食枝煙?」

其實頭先佢除bra個刻,我真係有少少後悔,原來佢粒lin係凹既,我雖然有啲掙扎,想走,但喺我角度,我依然覺得,有得食你唔係唔食啊,就係咁半推半就,我地過咗好愉怏嘅十分鐘。

我平時都唔食煙,唔知點解,見親阿恩,我都煙癮起,事後煙食完一枝又一枝,或者喺佢面前,我先敢放開自己。

宜家已經係夜晚六點半,我同阿恩仲喺傾城酒店嘅七號房入面玩緊纏綿遊戲,但門口已經有另外一條女好緊張咁來來回回,行黎行去,而且仲有一個女人躺著也中槍⋯⋯

「喂,夠鐘啦,係咪加鐘架你地,屌你老母,有錢自已出去book酒店啦,下次真係唔做你生意。」呢個係事頭婆,我其實真係好唔明點解佢要係咁催我,為咗了解嬸嬸燥底嘅原因,走嘅時候,我特登行一次成條走廊 行咗一次,原來成間酒店十間房得我一個客,又難怪人地心急,緊張我個百五蚊嘅⋯⋯

時間撥返去兩個鐘之前,我同啊恩約咗四點鐘喺千色見面,佢喺三點九whatsapp 我,話會遲少少先到我凖時到咗,我見仲有時間,就周圍行下,行完一圈,最後我只係買咗杯奶茶,企埋一邊等,等緊佢嘅時候, 我一方面喺度諗,到底阿恩會唔會照騙呢,如果真係貨不對辦,我係咪應該即走呢,但咁遠水路入到黎,你真係甘心咩都唔做,搭車走;另一方面又係度諗元朗城市規劃點解會做得咁差,一間似樣嘅酒店都無,原本真係唔太想黎,但我應承得阿恩,我唯有焗黎⋯⋯

四點三,我見到一個黑白間條衫牛仔裙嘅 瘦瘦地約莫米七嘅女仔,個樣同佢比我個張相有九成似,行到面前,

「你係咪就係Tony?」

「hello,你就係阿恩,講明先,我係路痴,你要帶路架。」

我唔識路係事實,但我見到一個飛機場,其實我都有少少想彈鐘,所以特登行佢後面,方便諗清楚之後即撇,所以我一路都行得好慢,行到去路口,佢仲要食住煙等我,行咗十分鐘,終於到咗傾城賓館⋯⋯

琴晚佢覆我嘅時候,話黎呢間傾城,佢黎過幾次,係成個元朗最正常個間,我一心以為再差都有維記水平掛,點知,真係人算不如天算⋯⋯以為出街租時鐘就可以安心享受性愛嘅快感,點知都仲係無得放肆地叫,把繡春刀都仲係行住你條頸,所以你話,喺呢個地方生活,係幾咁壓抑呢,雖然七號房環境差過我屋企自己間房,但我就黎足四次,因為能力有限,每一次我地都會傾個半鐘計,而呢個模式其實我都幾鐘意,起碼,我可以了解佢多啲,令呢一場交易,唔似一場交易, 而且,佢個職業背景真係好吸引 ,到底係咩原因令佢去做賭船呢,令我覺得佢係一個有故事嘅女人,我決定用呢樣嘢做切入點,

「係呢,你點解會入呢行嘅?」

「無啊,我男朋友介紹我做架。」

「我都估到架啦,呢啲行頭無人介紹應該唔會入到,哈哈。」

「都係架,我地其實得三個女仔,一個高嘅,一個肥我少少,平日都係日上三竿先開始搵水魚上船,唔知你有無見過,我成日都用——

「失戀,想搵人陪我上船散心?有免費船飛。」

「啊,我見過,只不過我真係唔太信世界上有咁著數嘅嘢,所以我咪無上當。」我心諗,點解會有啲咁嘅偏門,其實呃人真係好仆街⋯⋯

我沉默咗十秒,因為我實在未識點去同一個騙子談笑風生,結果由佢打破沉默⋯⋯

「哈哈, 一個禮拜都要開四日工,一開就兩日一夜,七點零鐘,帶佢地上船之後之後通常都會陪佢地賭一陣就開始游說佢地開房, 你可以比一千蚊坐成晚餐廳,如果你唔介意,再上就分兩級嘅,二千咪比間普通房你過夜,五千咪比間海景房,我跟埋你入房⋯⋯」

「下,你跟埋佢入房,你咪⋯⋯」

無啊,點會咁著數,同埋入到去張床都唔係雙人床,只係各式各樣嘅各樣嘅碌架床,入到去,我就會用各種方法甩身,實在甩唔到身,我就會同佢飲酒,等佢差唔多醉啦,我就可以功成身退啦,就所以你話,點會有咩事?

「咁你一個女仔,對家始終係男人,你夠力架啦?」

「呢個話明係一個局,緊係唔係得我一個人啦,成架船咁多人,我點會自己一個人走去冒險,如果真係得我一個,我就袋哂啲錢啦,仲洗咩同其他人分錢?

「oh,咁即係球證、足協同旁證都係你地嘅人,真.一去無回頭。」

「係架,除非你抵得住誘惑,坐一晚餐廳,咁擺低一千蚊就得啦,如果唔係,你基本上同過大海無分別,因為,我地實有辦法令你落船要跑山⋯⋯」

傾到興起,突然阿恩電話響,佢開埋speaker 比我聽,我當然默默咁聽下佢地精彩嘅對話⋯⋯⋯

「喂,琴日你倣乜放個客飛機?你知唔知我哋釣咗呢個大客成個禮拜,點知比你一嘢翹起⋯⋯⋯你都係唔好做啦你⋯⋯

「我有喺約定嘅地方等佢,咁佢唔出現,我都無辦法。」

「你聽日入返之前比多咗你個五百蚊比我啦⋯好黎好去⋯」

「哦,好呀,你比户口我啦咁⋯⋯」

就係咁,我見證住無咗份工嘅過程。

收線之後,我實在唔知應該同佢講咩好,我同佢一人食咗一枝煙⋯⋯我地吞雲吐霧期間一句嘢都無講過,過咗三分鐘之後,阿恩打破沈默⋯⋯

「你醒,所以你用咗另一個方法比錢我洗,拿,你聽住我講電話架,我宜家係廢青黎架啦,我下個月

「點同呢,呢個方法起碼安心,仲係開心錢添,哈哈」

阿恩望下錶「不如開始啦,宜家開始時間啱啱好⋯⋯」

「好,你騎上黎啦。」

「你鍾意呢個姿勢?」

「其實都唔係,只係我懶,哈哈」

「咪住,我未戴套喎」

「唔洗啦,我食藥啦。」

呢句令所有男人投降嘅對白⋯⋯⋯你⋯⋯你唔係以為我頂得順下嘛⋯⋯⋯

結果,佢好專業咁騎到我出⋯⋯原來中出嘅感覺係咁舒服嘅⋯⋯⋯就係咁⋯⋯我嘅「第一次」就咁比咗佢⋯⋯

「不如黎多次?」我忍唔住問佢

「黎多次要加錢架喎,你OK我OK。」突然之間我地又返返交易嘅關係當中

「err, 咁由佢啦,下次先啦。」

「下次幾時先?」

「我聽日有另一個客,後日我要返工,不如約返下個禮拜同樣時間啦。「

完事之後,阿恩去咗沖涼,當我仲回味緊個過程嘅時候,阿恩個電話響咗幾次,唔知咩事呢⋯⋯

「喂,頭先你個電話響咗幾次,你睇下邊個搵你先啦。」

無,差唔多月尾,我媽又要為我個妹嘅學費煩啦,仲有我男朋友話想搬出黎一齊住,所有嘢都係錢,講講下,佢眼紅紅,我睇得出眼淚背後,有重重嘅故事,為咗聽佢嘅故事同埋維護我老母嘅尊嚴,我決定,行出房,課金比事頭婆,免得佢又阻頭阻勢,我一比比咗三百蚊佢,佢即時變臉,笑到四萬咁口⋯⋯

「下次早少少比我,我咪唔會打攪你地囉。」

我又一次見識到錢嘅萬能同萬惡⋯⋯

入返房之後,我喺個袋度拎咗枝水同萬寶路出黎,點著枝煙之後,可能係電油味好提神,阿恩開始同我講佢坎坷嘅人生經歷。

「其實我都撐得好辛苦,你估我真係好想下海咩,我都唔想架,但有咩辦法,未夠五歲,老竇就粒聲唔出就丟低我地三母女走咗,我媽後尾仲有埋抑鬱,成日都自己一個喺房喊,佢亦都試過入廚房拎住把菜刀架喺我條頸度,其實當時我都好無助,我唔識點去面對,但係我又唔能夠去怪佢,因為我知道,佢都唔想⋯⋯」

我聽到呢度,唔知點解,好想喊,我想像唔到佢嘅生活壓力,但我無能為力,原來生活真係

「我考完DSE之後,做過麪包師傅,一個月萬八蚊,返朝六,有時下晝四、五點放工仲要去其他鋪幫手,我雖然都幾鍾意整嘢食,但同宜家比,真係好會辛苦好多。

其實我都有夢想架,阿妹今年中五啦,等佢入大學,我都想去學下剪頭髮,做髮型師,希望有呢一日啦。」

「哈哈,我相信你會等到果日。」

呢個時候,佢電話又再響,今次佢無再好大方咁比我聽到佢嘅對話內容,行咗入廁所,我隱約聽到「你到邊,我過黎搵你。」

我知道,我點都唔會再留得住佢啦,我擺低「家用」,送佢出門口之後,我坐返響張床度,播住王菲首曖昧

「愛或情借來填一晚 終須都歸還 無謂多貪」

食埋最後一枝煙,我退房啦。

「走啦?」事頭婆笑容滿臉咁問

「係啊,我都係時候返屋企食飯啦,拜拜。」

返到屋企,發現今晚阿媽無煮飯,唯有自己煮個麵食⋯⋯

今次或者係我最後一次去搵阿恩,可能,我係唔應該再食外賣,因為中伏嘅機會實在太高,但作為一個浪子,我,無得揀,煮飯係啲凡夫俗子先要學嘅技能,我睇怕都係學唔識架啦,快快手食完個麵,寫完個包膠比阿恩之後,繼續去搵新目標啦。

--

--

半夕良

以筆為劍,能寫多少是多少,隨心所欲就好了,喜歡寫字,偏愛詩詞,似有大志,路未可知。Facebook:https://www.facebook.com/consciousnesstwentyseven/