一歲啦

Kenneth Kwok
2 min readJul 27, 2016

--

「一年」

一年前嘅今日我同老婆都好期待一個新嘅生命嚟到呢個世界!我哋兩個都因為太緊張所以瞓得唔好。不過仲好記得你嘅第一下喊聲,第一次擘大眼,第一次笑同好多好多嘅第一次。而最感恩嘅係你平平安安嚟到嚟個世界同健健康康咁成長。雖然你對我哋嚟講係一個挑戰,但係我哋每日都努力學習,希望將最好嘅嘢俾你。話咁快你已經一歲啦!真係快得驚人!

「一歲」

郭大少生日快樂!你大個仔啦!一歲啦!希望你以後都開開心心,聽聽話話,唔好咁曳曳!今個月學嘢好似快咗,而家識得自己揸住嘢自己食,不過依然食得好少。同佢去上堂再無咁黐身,總算可以俾其他人抱下。不過當媽咪一係屋企就會非常扭計,攪到媽咪超級煩躁。係我眼中你仍然係有少少與別不同,因為你由出世咁耐,你都係好鍾意笑面迎人!希望你大個之後都會係咁啦!

「懷念」

其實爸爸對你只有一個期望就係開心做人,而你個中文名同英文名都係有同一個意思!雖然有時唔知你係唔係叫我,但係我會懷念你而家每朝同我係客廳到玩,雖然好多時我都好攰,瞓係旁邊,但係見到你開心就心滿意足。同你出街嘅時候,大部份嘅時間你都會黐實我,要我抱你。依家仲識得同我拍手同錫錫,不過唔鍾意我嘅時候就搵手撥開我。有時真係無叫錯你做郭大少!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。