去蘇梅

Kenneth Kwok
2 min readAug 17, 2016

--

「景點」

去蘇梅之前其實做咗好多資料搜集,但係搵嚟搵去真係無乜有關蘇梅嘅資料。或者因為真係一個度假嘅地方,所以大部份嘅人唔係去海灘就係留係酒店。當然另一個重要嘅議題係要帶埋郭大少一齊去蘇梅,而當地真係好少嘢啱小朋友玩。到最後都係諗住去到蘇梅再問下當地嘅酒店,睇下有乜嘢提議。當然難得一場嚟到蘇梅,就梗係希望去睇下當地嘅風土人情啦!

「生日」

今日係老婆嘅生日,而今年係第二年同郭大少一齊慶祝。上年嘅今日郭大少都未夠一個月大,而眨下眼就已經一歲。當然要帶住個小朋友去旅行真係唔容易,但係其實我同老婆都一直想去蘇梅,而且郭大少鍾意游水,所以今年嘅生日就同老婆移師去蘇梅慶祝。當然最希望嘅係可以等老婆輕鬆下,因為過去一年真係辛苦咗佢。希望今次佢可以輕輕鬆鬆咁過一個生日啦!

「對比」

兩年前嘅今日係我同老婆去馬爾代夫渡蜜月同慶祝老婆兼三週年嘅旅行。而今次再去陽光與海灘已經再唔係二人行,老實講有時都幾懷念未有郭大少嘅日子。如果你問我鍾意馬爾代夫定係蘇梅,我嚟一刻我會覺得係蘇梅。當然事實係好難做對比,只不過有可能因為馬爾代夫實在太過唔現實,因為四野無物,同蘇梅比嘅話最起碼我會見到個海有其他嘢,所以如果純粹陽光海灘嘅話,我諗我會揀蘇梅。

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。