取其一

Kenneth Kwok
2 min readNov 8, 2016

「方向」

今年其實就預咗起起跌跌,但係無諗過下半年一開始,整個人完全無晒方向。對上個次我諗係七年前啱啱返嚟香港嘅時候,不過最起碼嗰陣時還有一個目標。或者依家要考慮嘅嘢比起七年前還要多,好多嘢都唔希望淨係取其一。係唔係所有嘢都只有一條路?當然我唔相信人生只有一條路,而唔係個個人都會捨易取難。雖然選擇咗嘅嘢係無得返轉頭,但係最起碼有一個決定。真係希望人生可以輕鬆啲,平淡啲,咁就好了。

「選擇」

人生要做嘅決擇何其多,但係嚟個世界係永遠唔會有完美,所以不論你做啲乜嘢嘅決定都會有得同有失。而要係人生咁多嘅選擇入面取其一,其實真係有啲難度。最難嘅係當你要決定犧牲啲乜嘢嘅時候,因為你可以犧牲時間,犧牲金錢,犧牲家庭,等等嘅嘢。而好多人都希望可以將所有嘢取一個平衡,但係世事如果真係咁完美嘅話,咁就唔係人生啦。如果你真係要取其一嘅時候,你又會用乜嘢嚟做選擇嘅準則呢?

「決定」

我其實係好驚做決定,當然係工作層面又係另一回事。點解兩者有分別?因為工作就係工作,所有嘢都係以工作嘅出發點去做決定。但係當要幫自己嘅人生去做決定嘅時候,好多時都希望平衡所有嘢,永遠都俾自己一條逃生嘅通道。時間一去不返,活在當下,享受人生,其實係每個人都希望做到。所以我通常到最後都係順其自然,諗太多只會令自己煩惱多啲,倒不如開開心心,平平淡淡享受人生嘅每一天?

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。