在身旁

Kenneth Kwok
2 min readNov 13, 2016

--

「科技」

現今科技發達,幾乎每個人都會有一部智能電話。本來科技嘅原意係令生活更加方便,但係亦因為科技而令人與人嘅關係疏遠。你每日究竟會花幾多時間係部電話到?有時我都覺得好好笑,因為而家真係越嚟越少人會打電話,好多都係用即時通訊軟件溝通。咁電話唔係用嚟打電話,咁其實同一部電腦有乜嘢唔同?過去十年科技嘅改變對大家嘅生活真係好大,但係偏偏自己嘅工作就同科技又關。

「人生」

人生嘅時間真係好短,短到無人信。好多人都會講活在當下,但係乜嘢係活在當下?雖然科技真係令大家嘅生活方便咗,但係隨著時間一分一秒咁過去,其實大家有無忽略咗身邊人呢?小朋友真係大得好快,老人家亦都老得好快。而自從郭大少出世之後,其實用手機嘅時間真係少咗好多,因為要照顧佢係真係無時間理部電話。不過咁亦都好,因為親子嘅時間真係好難得。人生其實仲有好多值得大家去花時間,所以唔好浪費自己嘅時間,多啲陪伴身邊人呀!

「病態」

其實依家有好多人用手機用到一個病態嘅地步。有時行路真係全程可以望住部電話,撞到人都事少,發生意外就無謂啦!最特別嘅係而家啲人真係覺得發咗個訊息俾你就一定睇到。老實講唔係事必睇到,如果真係有急事嘅,點解唔可以打電話?所以依家好多時都會同人講如果搵我你可以留低訊息,但係我未必可以即刻覆,如果有事嘅可以打俾我。如果無人聽可以留低口訊,我收到嘅就一定覆。

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。