寫程式

Kenneth Kwok
2 min readOct 7, 2016

--

「程式」

以前要學編寫程式我諗最起碼要去到大學先至有相關嘅課程。但係今時今日好多國家都已經推動加入編碼課程入小學嘅課程。其實現今社會好多嘢都需要程式,要寫一個程式就要識編碼。而其實睇落編碼有好多語言,但係其實編碼嘅理論都係大同小異。就好似我哋學講語言一樣,有啲好容易學得識,有啲就比較難。當然鐘唔鐘意就見人見智,事關唔係個個都鍾意對住啲程式!

「編碼」

我最早接觸編碼應該係小學,之後就應該係有網絡嘅年代,開始學寫網站。當然越想做多啲,越想做好啲,所以慢慢越學越多嘢。當然我從來無接受過正規嘅培訓,所有嘅知識都係通過係網上面學,之後就不斷咁試,試到得為止。雖然好多年無寫過任何嘢,但係我諗又係時候去進修下一啲新嘅嘢。學無止境,因為有時靠人不如靠自己。識編碼係現今社會必須嘅技能!

「生鏽」

過去咁多年其實真係冇乜接觸新嘅技術,而家其實你叫我寫程式有可能要花一段比較長嘅時間,因為真係有少少生鏽。不過因為自己想做一個新嘅產品,所以我諗係時候又要落手去學一啲新嘅編碼語言。力不到不為財,好彩自己唔係電腦白痴,有時都係靠自己好過靠人地。不過時間係最大嘅問題,因為年紀大機器壞,真係要有年青嘅體力不眠不休嘅精神先至可以成功!

Originally published at Kenneth Kwok (郭嘉俊).

--

--

Kenneth Kwok

到處奔跑的香港人,畢業於澳洲麥覺理大學工商管理碩士,近年專注數據分析行業推廣同發展。曾從事平面設計,網站開發,企業管理及商業諮詢等工作。早於 2009年開始舉「香港數碼分析星期三」同「亞洲數碼分析高峰會」。於 2010 年創辦 Beehive Strategy ,為亞太地區不同企業提供數據分析服務。